Min lille engel

Jeg er altså uskyldig lige meget hvad min mor påstår!!! :ups:

[QUOTE=Mette S;809878]Jeg er altså uskyldig lige meget hvad min mor påstår!!! :ups:

[/QUOTE]

DET tror jeg på Mini - du kunne da aldrig finde på at lave gale streger :love2:

Hvor er du sød og smuk, dig kan din mor da kun være stolt af :smiley:

[QUOTE=Eva;809879]DET tror jeg på Mini - du kunne da aldrig finde på at lave gale streger :love2:

Hvor er du sød og smuk, dig kan din mor da kun være stolt af :D[/QUOTE]

Nej aaaldrig. Det må have været en anden der vækkede mig 2 gange i nat - første gang ved at løbe galop over sengen, 2. gang ved at fortælle mig at nu skulle hun altså lave stort! :dokdok:

Men ligeså fræk hun kan være, ligeså dejlig er hun også, og jeg synes det er skønt hun aldrig bliver voksen :wehuu::wehuu::wehuu:

Smukke mini <3

Det er altid dem med engle-ansigterne der er de værste små djævle … det kan mine herhjemme da i hvert fald skrive under på. :smiley:
De smukkeste, sødeste engle-ansigter … men når mørket falder på og mor og far er gået i seng… så skal der laves (endnu mere) ballade. :gal:

Din Mini ligner lige præcis sådan én (og man elsker dem utroligt nok ikke mindre for deres små narrestreger - tværtimod!).

Smukke kat. :slight_smile:

Årh, hvor er hun altså bare nuttet :wehuu:

Naturligvis er du det, søde Mini. Sort-hvide katte er altid artige. :høhø:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tak søde :slight_smile:

[QUOTE=MissPil;809996]Det er altid dem med engle-ansigterne der er de værste små djævle … det kan mine herhjemme da i hvert fald skrive under på. :smiley:
De smukkeste, sødeste engle-ansigter … men når mørket falder på og mor og far er gået i seng… så skal der laves (endnu mere) ballade. :gal:

Din Mini ligner lige præcis sådan én (og man elsker dem utroligt nok ikke mindre for deres små narrestreger - tværtimod!).

Smukke kat. :)[/QUOTE]

Hæhæ … Mini så utrolig fornærmet ud, da jeg læste den her besked for hende. Men jeg er enig. Jeg elsker hendes narrestreger, det er dejligt at have en der altid kan få en til at grine. :love2:

Jeg er helt enig :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;810121]Naturligvis er du det, søde Mini. Sort-hvide katte er altid artige. :høhø:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Så sandt som det er sagt deres højhed-inde :engel:

[QUOTE=FinnFrode;810121]Naturligvis er du det, søde Mini. Sort-hvide katte er altid artige. :høhø:
[/QUOTE]

Nemlig!

Møzzer fra Bølle-Bjørn :love2: