Min lille hemmelighed

Min folk er i dag blevet udvidet med en super smuk pige - og nej det er ikke en birma og ja selvfølgelig er hun rød :wink:

Må jeg præsentere: Kafra’s Univitta som vil blive kaldt Uniiii… her hos mig :slight_smile:

Det er lidt Mie’s skyld for det var via hendes Facebook overskrift at jeg blev gjort opmærksom på at der var nogle MCO der manglede hjem. Så jeres initiativ med FB overskrifterne gav i hvert til fælde et nyt hjem. tak for det :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

men nååh… her er et par billeder.
Men det skal lige siges at hun er lige kommet fra dyrelægen og er lidt flad efter hendes snit, så nu ligger hun ude på badeværelset med gulvarmen og diverse hule/senge.

Men i skal nok blive opdatert med billeder…

Efter en lille nusse tur så lagde hu sig hen i den bagerste seng og jeg har nu givet hende lidt fred for nu.

Ihh tillykke med hende:thumbup:
Jah, hun ser lidt slatten ud, men det er der jo ikke noget at sige til:blegne:

Held og Lykke med hende:wehuu:

Hvor er hun fin :wehuu: selvom man godt kan se at hun er lidt groggy ovenpå operationen … Tillykke med den smukke misling og tak fordi du havde mulighed for at give hende et nyt godt hjem :thumbup:

Årh en fuld lillepige :inlove:

Hende glæder jeg mig til at se meget mere til - gerne sammen med resten af din dejlige flok.

Stort tillykke med hende :thumbup:

Hvor er hun sød :wehuu::wehuu::wehuu:

Hende glæder jeg mig godt nok til at gramse løs på :thumbup:

Nååh den lille “mus”.
Håber hun er kvik og glad igen meget snart
Sikke en farve…jøsses den er flot :ok:

NÅ JA…tillykke med hende…det glemte jeg helt :tihi:
Brita:thumbup:

-kaisålæredet FY SANNE…det fortalte du ikke engang i mobilen…vrææææææææææææææl :brist:

Men tillykke med skønheden alligevel -høhø

Fantastisk farve :wehuu:

Tillykke med hende :slight_smile:

Nååååhr hvor er hun bare sød. Tillykke med missen. -wehuu

Fiiiiiiiin missepige,hvor er hun bare lækker og sikken en laaang hale :slight_smile: !
Tillykke med hende.

det var også bare så fint at aflevere den lille prinsessepige hos dig Sanne - ingen tvivl om at hun bliver endnu en dronning i hjemmet :slight_smile:

glæder mig til at se billeder når hun er kommet over på - hun var lidt slatten da vi tog hende ud :smiley:

-kramer

Mød også MIN lille hemmelighed som fik nyt hjem sammen med Sannes nye herlighed - dronning Nefertiti der har indtaget hjemmet i Kongernes Dal :D:D Dronning Cleopatra ligger stadig under sengen, så hun må vente lidt…

tillykke med hende . sikke en flot hale:wehuu::wehuu: resten af hende er selvfølgelig også flot:tihi::tihi:

Hvor er hun smuk :wehuu: … tillykke med hende :wehu:

Hej Sanne

Endnu engang STORT Til Lykke med det lille røde lyn :inlove: :inlove:

For et mdr. siden havde jeg fornøjelsen at gramse på hende, og håber nu at se hende på en udstilling en dag :wehuu:

[quote=Battlestar;180248]
Mød også MIN lille hemmelighed som fik nyt hjem sammen med Sannes nye herlighed - dronning Nefertiti der har indtaget hjemmet i Kongernes Dal :D:D Dronning Cleopatra ligger stadig under sengen, så hun må vente lidt…

[/quote]

Også et stort TIL Lykke med dine nye skønheder - Gitze

skønt at vide, at Karens misser har fundet sig nogle dejlige nye hjem :ok: -love

[QUOTE=Gugger;180258]Også et stort TIL Lykke med dine nye skønheder - Gitze

skønt at vide, at Karens misser har fundet sig nogle dejlige nye hjem :ok: -love[/QUOTE]

Det har de skam. Det var smadderhyggeligt at møde Sanne og se hvor det røde Lyn skal bo (den lille krudtugle) Det er bare alletiders :D:D

Rita Ebbensen fra Timita, Annette fra Maxicoon, Pia (free jazz) fra Boromir har gjort et kæmpe stykke arbejde for at sikre at alle kommer ud, alle bliver neutraliserede og alle får lige præcis de rigtige hjem

så det var ok at hente de 13 misser jeg var nede og hente igår sammen med Annette - for vi har en rigtig god fornemmelse for at det nok skal gå og nu har alle 13 fundet deres nye hjem… (forudsat ingen altså bakker ud i sidste sekund) Alle 13 er nu neutraliserede og neutraliseringen er påtegnet stamtavlerne, så det er bare så fint indtil videre

så vi er glade :slight_smile:

takker… for jeres søde hilsner :slight_smile:

Ja, hun er super lækker og jeg har jo en STOR svaghed for de røde SÅ hun kommer til at passe godt ind her og hun skal nok blive forkælet på alle måder :slight_smile:

I vil nok også komme til at se hende på et par udstillinger, bare for hyggens skyld hvis hun ellers syntes det er ok.

Tillykke med jeres nye misser :hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hej Sanne.

Dér var hun jo, den rødhårede dejlighed.

Hvor er hun bare SKØN, selvom man godt kan se at hun er lidt bedøvet - jeg glæder mig til at følge hende i dit dejlige kattevenlige hjem.

Tillykke med hende.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Er jeg ikke god til at holde på en hemmelighed, hva’ ??

-engel

[QUOTE=Battlestar;180248]det var også bare så fint at aflevere den lille prinsessepige hos dig Sanne - ingen tvivl om at hun bliver endnu en dronning i hjemmet :slight_smile:

glæder mig til at se billeder når hun er kommet over på - hun var lidt slatten da vi tog hende ud :smiley:

-kramer

Mød også MIN lille hemmelighed som fik nyt hjem sammen med Sannes nye herlighed - dronning Nefertiti der har indtaget hjemmet i Kongernes Dal :D:D Dronning Cleopatra ligger stadig under sengen, så hun må vente lidt…

[/QUOTE]

TUSINDE TAK for at du ville køre forbi med Uni… Det var rigtig sødt af dig og det var rigtig hyggeligt at få snakke med dig. Har dog set dig på nogle udstillinger :slight_smile:
Men jeg kommer da forbi for at møde hele jeres flok nu hvor vi ikke bor så langt fra hinanden :slight_smile:

Også tillykke med dine piger… de ser også lidt flade ud hehe…
Uni virker nu til at være lidt mere frisk nu end da du kom med hende så det går den rigtige vej :slight_smile: