Min lille Ivanhoe

Om ca 2 mdr bliver jeg katteejer.
Jeg får lille søde Ivanhoe hjem, han er født d 28 maj

Vil bare lige vise de to billeder jeg har indtil videre, håber på at komme ud og tage en masse nye billeder her i løbet af weekenden

Det er ham til højre

http://billeder.hundegalleri.dk/album/628/471/1215718-oliver

og det nyeste billede

http://billeder.hundegalleri.dk/album/628/471/1215719-oliver

Hvad synes i om ham *?
Jeg synes jo selvfølgelig han er noget af det mest nuttede :smiley:

Han er da en rigtig lille sød charmetrold :wehuu:

Det synes jeg også - han skal nok komme til at charmere sig ind i hjertet på alle der kommer i nærheden :stuck_out_tongue:

Ja, helt sikkert…glæder mig til flere foto når han flytter ind hos dig. :slight_smile:
Men det bliver en laaaaang ventetid for dig…men sådan er det jo bare :smiley:

Ja det føles godt nok som en evighed - men så har jeg god tid til at få styr på børnegitter pga hundene, hvilket foder, grus osv :wink: kan godt lide at være forberedt - det er o et levende dyr man tager ind i sit hjem

Det er også rigtig fornuftigt :slight_smile:
Og tiden går såmænd hurtigt alligevel :slight_smile:

Hvilke hunde har du?

De er blanding af yorkshire terrier og pomeranian, de er brødre og lidt over 3 år gamle. :slight_smile: har haft dem siden de var 8½ uge gamle :slight_smile:

Jamen det skal nok gå fint, det er jo ikke særligt store hunde.
Jeg har haft yorkshireterrier i mange år sammen med kattene her…nu er det så chihuahuaer jeg har sammen med misserne :slight_smile:

De er godt nok ikke vokset op med hundene, men hver gang de har været i rum med en kat, har de været nysgerrige, men haft respekt nok for dem til at lade være med at komme brasende. og planen bliver at der bliver sat børnegitter i døren til badeværelset, så Ivan kan få det for sig selv med kattebakke. og han kommer til at vokse op sammen med hunde, og min veninde som er adfærdsbehandler/-terapeut hjælper mig med gode råd i sammenføring osv

mente selvfølgelig, at hundene ikke er vokset op med katte… :slight_smile:

Det skal nok gå godt og fint at adskille dem i starten.
Men…her ville kattene altså hurtigt hoppe over et børnegitter :slight_smile:

Han skal bare have muligheden for at gå væk fra dem hvis han ikke er interesseret i dem. for bor i en 1 værelses og mulighederne for de kan få hver deres store rum er jo begrænsede. Men er sikker på, det nok skal blive godt. Mit hjem er nemlig nærmest dedikeret til mine dyr :wink:

Det er også en rigtig god ide som du gør og jeg er sikker på at de hurtigt lærer at acceptere hinanden.
Ja, dyrene kan hurtigt overtage ens hjem :tihi:…men det er nu også så skønt syntes jeg :slight_smile:

Dejligt at høre at andre synes at min plan virker fornuftig :wink: for har haft kat hos mine forældre, men det er jo noget helt andet når det er min egen. Men er evigt taknemmelig for min gode og kattekyndige veninde kan hjælpe mig hvis jeg har spørgsmål osv :smiley:

Det kan jeg godt forstå…det er altid rart at have en at spørge til råds :slight_smile:

Det er guld værd !!! :smiley:

Nogen jeg kender har også ført hund og killing sammen, selvom ingen af dem er vokset op med den modsatte slags (lidt kringlet formulering - håber I forstår), og det er gået super godt. Hund og kat løber rundt og leger sammen i dag :slight_smile:

Og hvor er det dog en skøn killing! :love2:

Har også hørt om folk der har ført hund og kat sammen uden de var vant til det. og når Ivan vokser op med hund, og mine hunde har reageret positivt overfor de katte de har mødt, så jeg er meget optimistisk overfor sammenførslen :slight_smile:

Kan godt forstå, du glæder dig, for hvor er han en skøn lille fyr. :hjerte:

Og lige præcis det navn, holder jeg rigtigt meget af. Min egen Ivanhoe, som desværre ikke er mere, er altid med i min signatur. :slight_smile:

FinnFrode:

Hold op hvor er din Ivanhoe smuk!!! Gør mig ked at læse om han skæbne :frowning:
Det var faktisk helt tilfældigt at navnet blev Ivanhoe, sad og snakkede med ham jeg dater, om katten og sagde så helt tilfældigt, at jeg kunne da kalde ham ivan - sagt mest i sjov, men dagene efter sad navnet fast, og så dukkede ivanhoe op :slight_smile: så nu kan han jo ikke hedde andet