Min lille "sanger"

Jeg eeeeeeeeeeelsker simpelthen de små pus (skal nok snart få taget nye billeder af dem) men en af dem ER altså lidt mere speciel end de andre, og det er Rafael

Sådan her lyder han HVER gang jeg sætter mad ned til dem :høhø:

[video]My VERY noisy balinese kitten - YouTube

Hov bliver nok nødt til at skrive, at han larmer RIGTIG meget :tihi:

Årh, den skulle jeg ikke have set - nu løber der tre katte rundt og leder efter killing :tihi:

Her har vi vist fat i en af de helt store tenorer som spæd…! :uha: :hjerte::inlove::wehuu:

Jøsses en stemme, men hvilken charme han besidder…
Jeg elsker at han bare går rundt og skriger ad ALT uden at gøre forskel. :tihi:

Jeg måtte nøjes med at se klippet, for Emina som normalt ikke reagere når jeg se/høre den slags klip, gjorde det denne gang :smiley: & dit klip førte mig videre til klippet med Soline & så kom jeg jo til at tænke på Il Tempo Gigante som stadig spørger i mit hovedet :brist: Hvordan går det med hende, har du fået billeder af hende efter hun flyttede, altså billede du kan dele med os andre?Jeg ville så gerne se hvordan hun udvikler sig :hjerte:

Hahaha…sikke en dejlig lille skrighals! :love2:

(Hvorfor kommer jeg lige pludselig til at tænke på måger monstro?) :? :tihi:

Jeg har desværre ikke fået så mange billeder (faktisk ingen - men har set 2 på facebook). Hende og Soline flyttede jo ud sammen, og efter hvad jeg har fået af vide har de det helt godt. Mener den nye ejer lagde et klip op af dem. Skal se om jeg kan finde det.

Det ville være dejligt! Jeg troede så at Soline stadig boede hos jer, men hyggeligt at de er sammen :slight_smile:

Tempo skulle så være alene kat, og de to elskede hinanden for meget. Desuden havde Soline en mindre “fejl” der gjorde jeg ikke ville bruge hende i avl (brugte brormand i stedet for) så de kom ud sammen

Håber du kan se dem her

[video]Redirecting...

[video]Redirecting...

[QUOTE=Anne Korsbakke;885056]Tempo skulle så være alene kat, og de to elskede hinanden for meget. Desuden havde Soline en mindre “fejl” der gjorde jeg ikke ville bruge hende i avl (brugte brormand i stedet for) så de kom ud sammen

Håber du kan se dem her

[video]Redirecting...

[video]Redirecting...

Det kunne jeg & Solina ser da godt nok ud til at være en kat med gang i :smiley: Jeg kan ikke huske hende så tydeligt fra tidligere, da Il Tempo Gigante stjæl al min opmærksomhed. Ville rigtig gerne have mødt hende i virkeligheden, men det havde næppe gjort det lettere at glemme hende :S Med mellemrum finder jeg tråden med hende i kassen frem & nyder de skønne billeder af hende :hjerte:

Du skal da ha’ dig din helt egen Tempo :slight_smile:
(og skulle du få lyst er du altid velkommen til at komme og besøge os og misserne)

AAAARRRRRGGGGHHHHHHH Det er da slet ikke til at holde til :smiley: Nuiiiiiiiii han er dejlig :slight_smile:

MIne to fik også lige en på opleveren - Bølle begyndte at knurre og Sputnik render rundt og leder efter killingen.
Sikke en dejlig lille skrighals:wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Anne Korsbakke;885087]Du skal da ha’ dig din helt egen Tempo :slight_smile:
(og skulle du få lyst er du altid velkommen til at komme og besøge os og misserne)[/QUOTE]

Heldigvis har jeg jo verdens bedste Emina, som kan rette op på alle de skønne katte jeg ikke kan få. & jeg må da indrømme at de sidste 1½ år hvor jeg har kikket rigtig mange katte, er der selvfølgelig flere jeg er faldet for, men lige præcis Il Tempo Gigante er hende der oftes dukker op i mine tanker :slight_smile:

Hvis mit liv en dag får overskud nok til at rejse lidt, så vil jeg takke ja til de tilbud jeg har fået af søde mennesker her inde med tilbud om at komme på besøg hos dejlige katte :hjerte:

Han er da en værre lille skrighals.:hjerte:

Og så vækkede han lige Snehvide af hendes eftermiddagslur. :smiley:

[QUOTE=Highfield;885006]Årh, den skulle jeg ikke have set - nu løber der tre katte rundt og leder efter killing :tihi:[/QUOTE] Uhhh det samme her !!
Cats og Conni

:)[QUOTE=Anne Korsbakke;885003]Jeg eeeeeeeeeeelsker simpelthen de små pus (skal nok snart få taget nye billeder af dem) men en af dem ER altså lidt mere speciel end de andre, og det er Rafael

Sådan her lyder han HVER gang jeg sætter mad ned til dem :høhø:

[video]My VERY noisy balinese kitten - YouTube

Hov bliver nok nødt til at skrive, at han larmer RIGTIG meget :tihi:[/QUOTE]

Og der troede mine hunkatte så, at de havde killinger inde i pc’en:?:?

Hilsen
Birthe, der næsten ikke kan skrive fordi der er en skjult killling i kassen:)
www.felixissimus.dk

Låååååååve it :tihi:

Hvor er han bare dejlig! Det er simpelthen så kært at han bare går rundt og miaver af ingenting :tihi:

Jeg fik lige med det samme fire anklager om dyremishandling - for det var da helt klart MIG, der var skyld, at barnet græd! Fanny afsluttede nok så effektivt problemet ved at trykke på slukknappen på min bærbare - så ku’ jeg lære det, ku’ jeg :rock:

Men skøn er han :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg slukkede for lyden :muhaha: :sorry: Jeg veeed nemlig hvordan mine reagerer og vi har haft uro nok :wink:
Men han ser SÅ dejlig ud - lille bitte pus :lovelove: