Min lille "sanger"

Her var Isis ved at kravle helt ind i computeren, for at komme det lille pus til undsætning. Er sikker på alle hendes moderinstinkter lige blev vakt til live :hjerte:

Kors hvor kan han dog også skrige, det bette liv. Sikke et sæt lunger han er udstyret med :tihi:
Men sød - det er han nu :smelter:

hey… han vækkede mine… der skal ellers meget til :wehuu:

Skøn lille skrigeballon :hjerte: Her kom Mutti Miauw tøffende og gav mig ‘så gør dog noget’ blikket :høhø:

:tihi:HAHAHAHAHAHAHAHA :høhø: Aldrig har jeg set noget ligende. Efter jeg satte videoen på fløj/løb Mijv straks ind til mig og begyndte at Mauve helt vildt. Hun opførte sig som dengang Silke var lille og hun skulle passe på og beskytte hende. Et rigtig mor-gen :hjerte:
Aldrig har jeg set hende flyve så hurtigt herind midt i spisningen :smiley:

Nåh men til videoen. :slight_smile:
Sikke da en madglad lille misling. :smelter:
Han skal nok blive stor og stærk en dag :slight_smile:

Hahahaha… Ja det var sandelig en UNDERLIG ting det der.

Jeg har kun hovedtelefoner sat til min computer, men det var også nok:

//youtu.be/xZqUWFpRAgU

(øh se venligst bort fra mine åndede kommentarer til Ib-Blip til sidst L)

Gudskelov var stuen her rømmet for katte. De er alle sammen i løbegården, ellers var min bærbar blevet trampet ned af 5 katte :uha:

Men det er en cute lille fyr :wehuu:

-LOL Bare det blik de sender dig… “Hvad har du GJORT?? Få så den killing ud”

Hmm mine er meget kolde… de kigger lidt rund og går derfor ud af rummet… Mine ligner nogle der tænker “DET der må du tage dig af… Vi GIDER ikke…”

Fnis… men jeg tror jeg havde fået spat

… og så Ib der lige sku’ hen og vappe mig en til sidst (Selvom det MULIGVIS var telefonen (som jeg filmede med) der sku’ ha’ et dask). Han var ikke imponeret over min ligegyldighed!

Stevie og Ib har da regnet ud, at det må være en meget lille kat, hvis den skal kunne være inde i den dims. :smiley:

Og så fik jeg også spillet Annes video for Rags.
Han knurrede - og det har jeg aldrig før hørt ham gøre. Men godt at opdage, han også kan blive vred, når det behøves… :klapper:

Nååårrrhhhh :hjerte:

Og så fik jeg lige set Soline og Tempo igen :wehuu: :wehuu: Dem savner jeg sq en gang imellem - de åndsvage små kræ :tihi: