Min lille søde bobtail ven

:hjerte: Hvad er der ikke at elske ved ham her :hjerte:

han er bare lige så sød som han ser ud:hjerte::pote::pote::pote::pote:

Folk spørger hvorfor fik du en kat mere?

Jamen se… han er jo ikke en hvilken som helst kat. Han er Toulouse
og ku du lade være hvis han så på dig sådan her?

jeg ku ikk :slight_smile:

han er da for nuser

Du har ret - han ser dejlig ud. :hjerte:

Han kunne da i hvert fald godt få overtalt mig til at tage sig med hjem… :hjerte:

Han er flot :smiley:

Han er en rigtig lækkerbidsken:hjerte: Du har flere gange vist billeder af han, men har du ikke også et fra siden, så man kan se hans hale? Jeg eeeelsker bobtail-haler:inlove:

Det ka du tro - her er “firkanten” som han hedder herhjemme :smiley:

og fladet ud :slight_smile:

Suuuuk! Sådan en lækkerMÅS:hjerte:

Han er simpelthen så RAR og NEM at bo sammen med. Han hader gæster - vi ved ikke hvorfor - det er IKKE normal adfærd for racen :slight_smile: Men her må man gerne være lidt skør :slight_smile: Han er meget en enmandskat - jeg vil så gerne vise ham til andre - måske kommer det :slight_smile: Tager jeg ham med ud, så er han dog på skødet af alle og han kan sagtens udstilles - men herhjemme der går han og ingen andre end mig og dyrene ser ham. Men det er ikke racetypisk :slight_smile: de andre bobber jeg ahr mødt sidder på en og er nullermåse :slight_smile: Jeg kan kun anbefale racen - de er skønne :hjerte:

:smelter:

Han er da en rigtig lækker charme-trold

:slight_smile:

Han ville ikke skulle kigge på mig ret længe med det blik før han kom i tasken :wink:

Han er dejlig :hjerte:

Han er super lækker, og har et utrolig dragende blik - lidt svært at forklare :hjerte: