Min lille Thorsen

Her er 2 billeder af min dejlige søde mis Thorsen, ham som blev ramt af et skud i fredags:(

Hvor er han smuk :wehuu:

Jeg forstår slet ikke nogen kan finde på at skyde på en kat og når jeg ser din dejlige mis, så forstår jeg det slet ikke.
Har han det godt nu efter den grimme grimme tur.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;168024]Jeg forstår slet ikke nogen kan finde på at skyde på en kat og når jeg ser din dejlige mis, så forstår jeg det slet ikke.
Har han det godt nu efter den grimme grimme tur.
Knus Elin[/quote]

Ja han har det rigtig fint nu. Han halter stadig og har svært ved at tonse ned af trappen, men ellers spiser og leger han som normalt. Jeg har bare svært ved at lukke ham ud igen, selvom jeg ved det er egoistisk af mig. Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis han ikke kom hjem en dag:ked:

Skrev til dig på en anden tråd mht din lille mis. Hvad er det for en race? For den er godt nok fin:)

Håber i finder den skyldige.
Af samme grund får vores ALDRIG nogensinde lov til at løbe frit, en løbegård må de klare sig med, mest fordi jeg ved hvordan jeg ville reagere hvis noget lignende skete for os.

Hvor er det godt at han er ved at være ovenpå igen :thumbup:

Han er godt nok vidunderlig , at han så ligner min gl. Nicki gør ham bestemt ikke mindre skøn :inlove:

Håber virkelig I finder denne her skydegal person , der han udsat ham for det grimme overgreb :kryds:

Sikke dog en dejlig dreng :wehuu::wehuu:

[quote=Ladymarion;168029]Ja han har det rigtig fint nu. Han halter stadig og har svært ved at tonse ned af trappen, men ellers spiser og leger han som normalt. Jeg har bare svært ved at lukke ham ud igen, selvom jeg ved det er egoistisk af mig. Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis han ikke kom hjem en dag:ked:

Skrev til dig på en anden tråd mht din lille mis. Hvad er det for en race? For den er godt nok fin:)[/quote]
Jeg har svaret i den anden tråd:)
Knus Elin

Nåååårh, hvor er han sød. Jeg kan godt forstå du er tøvende med at lukke ham ud, når man ikke har fundet ham der har gjort det. God bedring til missen :wehuu:

Hvor er Thorsen en fin og dejlig kat :wehuu:

Hvor ser han dejlig og sydsvensk ud. Sådan ser huskattene nem’li alle farvemæssigt ud på udstillingerne i sydsverige. Er det en tilfældighed - eller er det sådan?

Nåårrr, hvor ser han sød ud :slight_smile:
Stort trøstekrammer til jer og god bedring :knuser:

Hvor er han dejlig, :wehuu: tænk at nogen kan finde på at skyde efter ham :thumbdown:

Han er faktisk fra en gård syd for Køge, så der er intet svensk i ham. Men vi har en genbo som også har en kat der ligner ham. Og et vennepar som også har en svensk kat som er sort/hvid:)