Min lille vagtkat

Synes lige jeg vil dele en oplevelse med jer.

Har de sidste par uger været igennem en kold lungebetændelse men sluttede med pillerne i søndags. Natten til mandag fik jeg det rigtig skidt og gik næsten i panik over ikke at kunne få vejret.

Men nu ska det jo handle om Silke. :thumbup:
Hun gik frem og tilbage ved min seng det meste af natten og kiggede op til mig en gang imellem og nogle gange fik jeg en pote i hovedet. Hun patruljerede mest når jeg forsøgte at lægge mig ned for at sove men det var også på de tidspunkter jeg kæmpede mest med at få vejret.

Jeg undrede mig meget over hendes opførsel for det lignede hende ikke men fik en ide om svaret da jeg gik til læge dagen efter.
Jeg havde reddet mig en virus som så havde tricket et slemt astmaanfald.
Silke må have kunnet mærke hvor syg jeg virkelig var og har villet passe på mig…

Jeg troede virkelig ikke jeg kunne elske den tossede kat mere end jeg allerede gjorde men hun har nu fået en helt speciel plads i mit hjerte efter den oplevelse…:love2:

Det er så dejligt når de små passer på en.

Håber du er ved at være godt ovenpå igen, så silke også kan få hvilet :wink:

Uhh jeg var også meget syg på et tidspunkt og Sophie vores daværende kat veg ikke fra min side mens det var aller værst.

Håber du snart er helt på fode igen :slight_smile:

De kan altså noget, de der missekatter…

Og god bedring!

De katte har en dejlig tendens til at være ekstra tilstedeværende når man enten er syg eller ved at blive det.
Der er intet bedre end at sove med en spindende og varm kat når man har det skidt. :hjerte: :hjerte:

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om vores misser passer på os mere end vi måske regner med…
Sugieh gør i hvert fald :slight_smile:

God bedring - der er altså ikke noget, der hjælper så godt som et katteomslag. :slight_smile:

Jeg har tidligere haft en kat, der altid kom med friskfangede mus eller fugle til mig, når jeg var syg… klamt i soveværelset, men store bonuspoint for den søde tanke. Det er så dejligt, når de små passer på os.

God bedring - håber du snart er frisk igen.

Det er fantastisk som de dejlige skabninger læser os. Der er intet bedre end den kærlighed misserne kan gi’ (i hvert fald i mine (børnefri) øjne). Hvad enten det er en varm, spindende krop, en vagtkat eller alle de andre goder vi får del i:inlove::inlove::inlove:

Jeg har det fint bortset fra hosten som Silke synes larmer alt for meget… Jeg får ihvertfald flere gange om dagen blikket “Mor vær stille. Ka du ik se jeg sover”.:tihi:

Hvad skulle vi dog gøre uden vores små sygehjælpere… Jeg kan jo læse mig til at der findes nogle rigtig gode hjælpere rundt om i landet.