Men jeg arbejder på at få den op at stå igen. Har skiftet udbyder og kan modtage men ikke svare mails på [email protected]
Hvis I har sendt mig mails, så er det årsagen til det manglende svar. Synes lige jeg ville skrive det, da jeg ved, hvor irriterende det er ikke at få svar.
Er der nogle herinde, der ved, hvad jeg gør ved det? Jeg er skiftet fra TDC til Telenor i dag klokken 17, kan modtage men ikke afsende mails… noget må der være som jeg skal ind og klikke på ikk?
Så kan jeg da lige bruge lejligheden til at høre dig om du kommer til næste studiekreds i Randers i februar? Vil nemlig gerne snakke med dig om at komme på besøg her hjemme?!
[quote=lenschow;321653]
Er der nogle herinde, der ved, hvad jeg gør ved det? Jeg er skiftet fra TDC til Telenor i dag klokken 17, kan modtage men ikke afsende mails… noget må der være som jeg skal ind og klikke på ikk?
MVH[/quote]
Du skal ændre adressen på udgående server. Den hedder formentlig vip.telenor.dk eller vip.cybercity.dk
[quote=lenschow;321653]Men jeg arbejder på at få den op at stå igen. Har skiftet udbyder og kan modtage men ikke svare mails på [email protected]
Hvis I har sendt mig mails, så er det årsagen til det manglende svar. Synes lige jeg ville skrive det, da jeg ved, hvor irriterende det er ikke at få svar.
MVH[/quote]
Det er din SMTP setting der skal ændres så den bliver tilpasset Telenor
Forsøg med smtp.telenor.dk ellers må du kunne læse dig frem til hvad den skal være