Min mand har snydt mig

Dælme om ikke frækkerten, sidder stille og rolig og fortæller mig, at han har købt noget via nettet…

Det er altså mit område!!!

Nå, men det viser sig så, at han har købt ny linse til vores kamera. :besvimer::besvimer:
Jeg var lige ved at falde bag over, da det er mig der tager 95% af vores billeder herhjemme…og det var da en dyr ting, bare sådan lige at købe…

Men nu kommer det værste alligevel.
Jeg sagde til ham,… Jamen det har vi da ikke råd til !!! (Hvis vi skal købe noget lækkert fra Petfun)

Tror så ikke, han siger, uden at blinke, at han har lagt penge fra…altså gemt fra mig, i gennem længere tid :besvimer::besvimer::besvimer:
Se, det var sådan noget jeg kunne komme i tanke om, men jeg troede da ikke min elskede mand, kunne drømme om at fuske sådan.

Nå, men legetøjet kommer idag med posten…ihhhhh :yah::yah::yah:

Tillykke med objektivet :slight_smile: (Linser er sådan nogle, man spiser :wink: )

Nyt objektiv er altid spændende.
Hvad har han købt?

Og enig med Jane.
Linser spiser man, objektiver bruger man til at tage billeder med.

Tillykke, hvor er du heldig :slight_smile:

Uha hvad er det for et objektiv?? Det lyder rigtig spændene:D.

Gid det var mig, har flere jeg ønsker mig, men har desværre ikke råd pt:(

Han har købt et Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS
Kom nu endelig ikke og sig, det er dårligt, for jeg tror ikke, jeg får ham til at gå af med det igen… :stuck_out_tongue:

:venter: Er du ironisk der Birthe ??

:høhø::høhø:

Min første tanke var…hva filan skal vi nu med det… men nu må jeg indrømme, at jeg glæder mig til at se det.

[quote=Sannela;490471]Han har købt et Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS
Kom nu endelig ikke og sig, det er dårligt, for jeg tror ikke, jeg får ham til at gå af med det igen… :p[/quote]

Det er ikke så lysstærkt.
Men det er et godt allround objektiv.

Jeg har et magen til, og er rigtig glad for det:thumbup:

Jeg ønsker mig helt vildt et nyt macro objektiv, men den går ikke pt. Så jeg må “nøjes” med det jeg har.

Glæder mig til at se billeder taget med det nye objektiv:thumbup:

:inlove::inlove:

Måske er det bare mig, der er sær - men jeg synz altså han lyder som en rigtig dejlig mand, sådan at gå og spare op for at du kan få noget nyt legetøj.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Han har vist købt det, så vi kunne nøjes med at tage det med på f.eks ferier osv.
Det bliver lige pludselig en masse man skal slæbe, hvis man skal have x-antal objektiver med plus det løse.

Måske er det bare mig, der er sær - men jeg synz altså han lyder som en rigtig dejlig mand, sådan at gå og spare op for at du kan få noget nyt legetøj.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

Han er en dejlig mand!!! Ingen tvivl om det.

Men hvis der er nogen, der skal gemme penge her i huset…så bør det blive mig!!!:venter:

[quote=Sannela;490486]Han er en dejlig mand!!! Ingen tvivl om det.

Men hvis der er nogen, der skal gemme penge her i huset…så bør det blive mig!!!:venter:[/quote]

:høhø: :høhø: :høhø:

HAR du så gemt nogen, hva’ ??

:gruble:

[quote=Tante Tut;490490]:høhø: :høhø: :høhø:

HAR du så gemt nogen, hva’ ??

:gruble:[/quote]

Jepper!!!
Men jeg bruger dem dog løbende :klapper::klapper:

Gemte dog mange engang, men det var for at give ham en luftballon-tur i fødselsdagsgave -engel-engel

Gør dig selv en tjæneste og køb en rigtig god taske til det.

Jeg har købt mig en Lowepro Flipside 400 AW – Gearshopper.dk og jeg har aldrig gjort mig et bedre køb. Den kan også fåes i mindre hvis man ikke har så meget skrammel som mig.

Den er nem at have med, da den sidder rigtig godt på ryggen, og så beskytter den udstyret helt perfekt. Min forhindrede skader på det meste af mit udstyr selv om det blev smidt ud fra en kørende bil. Kun det er lå i bunden hvor tasken ramte vejen tog skade:thumbup:.

Han må da gerne komme og snyde mig, hvis det er sådan det foregår. :tihi:

Tillykke med dit nye stykke legetøj. :thumbup:

[quote=Ginaby;490496]Gør dig selv en tjæneste og køb en rigtig god taske til det.

Jeg har købt mig en Lowepro Flipside 400 AW – Gearshopper.dk og jeg har aldrig gjort mig et bedre køb. Den kan også fåes i mindre hvis man ikke har så meget skrammel som mig.

Den er nem at have med, da den sidder rigtig godt på ryggen, og så beskytter den udstyret helt perfekt. Min forhindrede skader på det meste af mit udstyr selv om det blev smidt ud fra en kørende bil. Kun det er lå i bunden hvor tasken ramte vejen tog skade:thumbup:.[/quote]

Jeg har en ret lækker taske…også en Lowepro…men det må siges at være et fejlkøb, da den er en skuldertaske.
Det er altså ikke det smarteste, når man ikke er prof.
Rygsækkene er bedre…

Jeg vil smide ham ud pr. omgående :lynogtorden:… tænk at gå og tilbageholde penge !! :venter:
Måske du skulle sende ham helt over til Sjælland … jeg skal nok stå og tage i mod ham ved broen, så kan han lære det … :cool:

[quote=KKH;490499]Han må da gerne komme og snyde mig, hvis det er sådan det foregår. :tihi:

Tillykke med dit nye stykke legetøj. :thumbup:[/quote]

Ja, det hjalp jo da en del, da jeg fandt ud af, hvad de blev brugt til.
Men så tænker jeg…hvad har han ellers gemt??
Skal jeg til at rode huset igennem for at finde et hemmelig lager :øhmm::øhmm:

[quote=Skattekat;490502]Jeg vil smide ham ud pr. omgående :lynogtorden:… tænk at gå og tilbageholde penge !! :venter:
Måske du skulle sende ham helt over til Sjælland … jeg skal nok stå og tage i mod ham ved broen, så kan han lære det … :cool:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Hvis han kommer… bliver det altså UDEN penge og objektiv !!