Min mand har snydt mig

[quote=KKH;490499]Han må da gerne komme og snyde mig, hvis det er sådan det foregår. :tihi:

Tillykke med dit nye stykke legetøj. :thumbup:[/quote]

[quote=Skattekat;490502]Jeg vil smide ham ud pr. omgående :lynogtorden:… tænk at gå og tilbageholde penge !! :venter:
Måske du skulle sende ham helt over til Sjælland … jeg skal nok stå og tage i mod ham ved broen, så kan han lære det … :cool:[/quote]

:heya::heya::heya::heya:

OZ MIG-OZ MIG.

Og hvis han samtidig er lidt handy, så er han endnu mere velkommen - for nu har Tut fået blod på tanden og det gamle køkken ryger i løwet af vinteren - til fordel for et splinternyt - og det bliver fra A-Z…

:besvimer::besvimer::besvimer:

Når jeg tænker på, hvilket projekt mit badeværelse har været - må jeg være blevet momentan sindssyg bare at TÆNKE på et nyt køkken…

:uha: -what :blegne: -surrender

OZ MIG-OZ MIG.

Og hvis han samtidig er lidt handy, så er han endnu mere velkommen - for nu har Tut fået blod på tanden og det gamle køkken ryger i løwet af vinteren - til fordel for et splinternyt - og det bliver fra A-Z…[/quote]

Om han er handy …

Jamen Tut, det er jo ham, der har lavet både udendørs og indendørs skildpaddebo.
Og sat køkken op her ikke mindre end to gange… og alt muligt andet!!

Måske jeg skal sætte ham på auktion???
Salgsannoncen kunne lyde lidt i stil af: Moden handymand i bedste alder, Let til latter, ingen model, men rigtig god ved dyr, søger nye græsgange.

Gad vide hvad sådan en størrelse kunne indbringe :øhmm:

[quote=Sannela;490513]Om han er handy …

Jamen Tut, det er jo ham, der har lavet både udendørs og indendørs skildpaddebo.
Og sat køkken op her ikke mindre end to gange… og alt muligt andet!!

Måske jeg skal sætte ham på auktion???
Salgsannoncen kunne lyde lidt i stil af: Moden handymand i bedste alder, Let til latter, ingen model, men rigtig god ved dyr, søger nye græsgange.

Gad vide hvad sådan en størrelse kunne indbringe :øhmm:[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Han kan tjene masser af penge, du !

Kan jeg evt låne ham et stykke tid ??

Han får banankage og hjemmebagte speltboller…

:savle::savle:

Jeg hjælper selv til med det hele, så et nyt køkken kan ikke tage så lang tid, hvis vi er lidt effektive.

:rock:

Han kan tjene masser af penge, du !

Kan jeg evt låne ham et stykke tid ??

Han får banankage og hjemmebagte speltboller…

:savle::savle:

Jeg hjælper selv til med det hele, så et nyt køkken kan ikke tage så lang tid, hvis vi er lidt effektive.

:rock:[/quote]

Jeg tør ikke lade dig låne ham…
For det første er han vild med kage…og dernæst tror jeg ikke du kan få hold på det igen…
Så efter køkkenet bliver det sikkert slot til Rynke og Rumba, og så har du sikkert nogle møbler der skal males…osv osv.

Nej…tror ski jeg selv beholder ham alligevel…han er ski så rar. :hjerte::hjerte:

[quote=Sannela;490501]Jeg har en ret lækker taske…også en Lowepro…men det må siges at være et fejlkøb, da den er en skuldertaske.
Det er altså ikke det smarteste, når man ikke er prof.
Rygsækkene er bedre…[/quote]

Jeg er heller ikke til skuldertasker, de er bare for bøvlede:) Hvad med en http://www.befro.dk/shop/lowepro-slingshot-202-10239p.html så er der også plads til en madpakke eller ligende:D

Min bror har sådan en og er rigtig glad for den:D Jeg tænker selv på om jeg skal have en til de gange hvor jeg ikke gider at slæbe alt med.

[quote=Ginaby;490529]Jeg er heller ikke til skuldertasker, de er bare for bøvlede:) Hvad med en http://www.befro.dk/shop/lowepro-slingshot-202-10239p.html så er der også plads til en madpakke eller ligende:D

Min bror har sådan en og er rigtig glad for den:D Jeg tænker selv på om jeg skal have en til de gange hvor jeg ikke gider at slæbe alt med.[/quote]

Jeg har denne:
http://products.lowepro.com/product/Stealth-Reporter-D300-AW,2046,20.htm

[quote=Sannela;490520]Jeg tør ikke lade dig låne ham…
For det første er han vild med kage…og dernæst tror jeg ikke du kan få hold på det igen…
Så efter køkkenet bliver det sikkert slot til Rynke og Rumba, og så har du sikkert nogle møbler der skal males…osv osv.

Nej…tror ski jeg selv beholder ham alligevel…han er ski så rar. :hjerte::hjerte:[/quote]

-ihhaltsåå

Nå-nå… men så skal du bare lige vide, at nu er jeg uvenner !!!

:muhaha:

[quote=Tante Tut;490560]-ihhaltsåå

Nå-nå… men så skal du bare lige vide, at nu er jeg uvenner !!!

:muhaha:[/quote]

Så længe det er med dig så, så er jeg ligeglad nananana:

Til lykke med det!! Skønt! :slight_smile:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Stride jyllænder…

Kun en tåbe frygter ikke Tante Tut…

:rundtosset: :regler: :guitar: -grrrierdumme

Ih, hvor er du heldig! :smiley:

Jeg byder 250 kr for omtalte mand. Følger eventuel opsparing med? Mon han kan bo i kosteskabet? :øhmm:

[quote=Maria Amanda;490619]Ih, hvor er du heldig! :smiley:

Jeg byder 250 kr for omtalte mand. Følger eventuel opsparing med? Mon han kan bo i kosteskabet? :øhmm:[/quote]

Niks…ingen opsparing!!
Og ang. kosteskabet…Han er 1.90 m, så bare der er plads til at han kan hoppe lidt op og ned.

[quote=Sannela;490513]Om han er handy …

Jamen Tut, det er jo ham, der har lavet både udendørs og indendørs skildpaddebo.
Og sat køkken op her ikke mindre end to gange… og alt muligt andet!!

Måske jeg skal sætte ham på auktion???
Salgsannoncen kunne lyde lidt i stil af: Moden handymand i bedste alder, Let til latter, ingen model, men rigtig god ved dyr, søger nye græsgange.

Gad vide hvad sådan en størrelse kunne indbringe :øhmm:[/quote]
Nu er jeg forvirret… Det der lyder præcis som min Peter, men jeg ville da opdage, hvis han havde været væk. :gruble:
Han kommer dælme heller ikke på auktion, det er jeg alt for afhængig til,
jeg ville få abstinenser, hvis ikke han var her til at drille mig. :tihi:

Og så iøvrigt: Tillykke med snyderiet. :ok: Det lyder virkelig godt.

[quote=Sannela;490625]
Og ang. kosteskabet…Han er 1.90 m, så bare der er plads til at han kan hoppe lidt op og ned.[/quote]

Super, så kommer det jo til at fungere fint! :thumbup:
Bliver han leveret?

[quote=Sannela;490465]Dælme om ikke frækkerten, sidder stille og rolig og fortæller mig, at han har købt noget via nettet…

Det er altså mit område!!!

Nå, men det viser sig så, at han har købt ny linse til vores kamera. :besvimer::besvimer:
Jeg var lige ved at falde bag over, da det er mig der tager 95% af vores billeder herhjemme…og det var da en dyr ting, bare sådan lige at købe…

Men nu kommer det værste alligevel.
Jeg sagde til ham,… Jamen det har vi da ikke råd til !!! (Hvis vi skal købe noget lækkert fra Petfun)

Tror så ikke, han siger, uden at blinke, at han har lagt penge fra…altså gemt fra mig, i gennem længere tid :besvimer::besvimer::besvimer:
Se, det var sådan noget jeg kunne komme i tanke om, men jeg troede da ikke min elskede mand, kunne drømme om at fuske sådan.

Nå, men legetøjet kommer idag med posten…ihhhhh :yah::yah::yah:[/quote]

Jamen, Sannela - han tager da bare for givet, at I jo ikke er der for at begrænse hinanden. Vel??

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Maria Amanda;490619]Ih, hvor er du heldig! :smiley:

Jeg byder 250 kr for omtalte mand. Følger eventuel opsparing med? Mon han kan bo i kosteskabet? :øhmm:[/quote]

[quote=galath;490688]
Jamen, Sannela - han tager da bare for givet, at I jo ikke er der for at begrænse hinanden. Vel??

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Nu er jeg godt nok uvenner med Sannela, men derfor kan jeg godt skraldgrine af jeres kommentarer, ikk’ ??

:heya::heya:

What goes around, comes around, Sannela

:rock::rock::rock:

[quote=galath;490688]Jamen, Sannela - han tager da bare for givet, at I jo ikke er der for at begrænse hinanden. Vel??

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja for dælen da…
Det er da det!!!
Er rystet over han lærer så nemt?? :øhmm::øhmm:
Jeg har kun brugt den sætning i henved 15 år :klapper::klapper: