Min mor er ond :'(

Jeg har verdens ondeste madmor :ked:

Nu har jeg prøvet på at forklare hende i flere mdr, at jeg ønsker mig en nullerput men ak nej, hun påstår at vi kan se på det til januar :frowning:

Kan jeg måske gøre for at hun bruger alle sine penge på dyrlæge og alt muligt til den nye forkælede lillebror jeg har fået?

Ik nok med at han hugger min yndlings sovested ovenpå mor, så skal jeg osse dele mine kurve og huler med ham.

Ringer snart til dyrenes værn og melder hende for mishandling, efter at jeg har set alle de billeder af de skønne nullerputter, må jeg bare eje en og det er jo mishandling at hun ik allerede har købt en.

Tror jeg kaster en hårbold op i hendes støvle.

Triste tanker fra Den stakkels Fernano

Nåh stakkels Fernando, lyder som om din mor er meget ond.
Har du husket at fortælle hende at Britta’s nulleputter ikke hører til de dyreste i verden?

Jeg vil gerne lige gøre dig opmærksom på denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?29967-Et-nyt-parti&highlight=parti+pote

send mig og Brian en potepost, så vil vi tage det op på næste møde og afgøre hvilken straf der er passende, for det er da dybt krænkende den måde du bliver behandlet på

Hilsen

Cæsar

Åh, stakkels dig, Fernano.
Jeg synes du skal sende din klage til Potenævnet (kontakt enten Cæsar eller Brian, de har styr på det).

:pote: Nokki, ferie- og nudist-minister

ps. Britta kan godt læse katsk, så du kan bare sende hende en pote-mail om bestilling af en nullerput.
Så kommer den med posten, så hurtigt som muligt.

ALLE katte har ret til en nullerput !!!

Du skal bare kattestrejke, så skal du se, hvor det virker. Du gemmer dig væk under sengen, så finder din madmor ud af, at hun savner dig, når du er væk, og så skal hun nok trylle en nullerputseng frem, så du bliver glad og tilfreds.

Potedask fra Bruce

Tak for hjælpen venner :slight_smile:
Håber min mor læser jeres svar, jeg har ihvertfald dasket godt til skærmen,

Pote dask Nando

.Gå i sultestrejke, mennesker går total agurk når deres små misser ikke spiser og er parat til at gøre alt bare du begynder at spise igen. Som allerede nævnt så klag til potenævnet, det er helt sikkert en sag for både EU og ombudsmanden

Fernando…fortæl din onde madmor, der liiige idag er blevet syet en flok nye nullerputsenge. Både fine lyse jaquardsenge i et smukt mønster, grå bløde senge med “lus” på (bitte små prikker) og i et SÅ stærkt stykke møbelstof. Der er syet nogle enormt æstetiske udseende senge i bredstribet sort/hvid og det er fint satin og med sort beavernylon bund og der er lavet nogle sjove blå senge i noget TYKT bomuld med hunde/mis på der kører radiobiler, løber på rulleskøjter og der er syet bløde vamsede og putelige fleecesenge.
Det er bare om at hiive madmor hen til puteren og tvinge hende til at læse mit indlæg