Min mor synes jeg skal have et bad på søndag , Det synes jeg ikke

Jeg kan ikke forstår at min mor synes jeg trænger til et bad , bare fordi jeg jeg har hjulpet far med at rive ukrudt op i blomster bedet:?

Hej Willie! Det er da også bare noget pjat!! De der mødre er altså noget pylrede, man har snart ikke lov til at være en rigtig dreng. Min mor begyndte også at snakke om bad forleden, bare fordi jeg havde været ved at rive noget græs sammen efter min far havde slået græsplænen…pjat sir jeg bare
:ihhaltsåå:

Hilsen Asti

Ja pjat , og det værste er at jeg bliver et halv år på søndag , der skulle man vel forvente guf og ikke bad :S

Jeg er enig. Nul bad! :tihi: Tænk at tillade sig at gøre det på så vigtig en dag! :surrender1:

Så smuk en kisser! :wehuu:

Lige mine ord Hilsen Wille :wink:

En hvid kat bliver bare snavset igen, så naturligvis skal den ikke i bad. Det ville være resoucespild. :slight_smile:

p.s. Husk fødselsdagstråden på søndag. :wink:

Bad er kun for tøser…

Pote high five
Ari.

Suk min mor er ikke til at hugge eller stikke i . Jeg skal i et lille bad og endnu slemmer lørdagen efter skal jeg i et stort bad , hun fabler noget om at jeg skal være smuk til Kolding ,Hun må være vanvid, jeg er da altid flot man kalder mig jo dragen , og charmen fejler heller ikke noget :høhø::høhø::høhø::høhø:

:smiley: sikke et udtryk. Men et bad kan være hyggeligt - man skal bare synge samtidig :tihi:

Ja han har et lækket look:)
Smil vi synger og snakker altid når vi bader , kattene er heldigvis lige glade med at min sang stemme er forfærdeligt:S
Vi hygger os :høhø: