Min nye hjemmeside

Ja takket være råd fra Alice om at første side skal hedde index.html, er min hjemmeside nu oppe og køre :rock:

Den er lavet her i eftermiddag via skabelon hos one.com, så jeg har noget der ligger fremme, mens jeg får lavet en ordentlig en. Der er lidt småting sådan synsmæssigt og kæresten siger jeg lige skal rette lidt taste-fejl, men hvad synes I ellers?

www.eife.dk

Den ser da fin ud - det er du sluppet godt fra

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Eva - Tak for det :slight_smile:

Det ser ski da rigtigt lækkert ud! :ok:
Tillykke med siden! :slight_smile:

Så mangler vi bare en lille EUR til at pryde siderne :wink:

/Mette

Mette - Tak for det. Jaah, mon ikke… Glæder mig til engang næste år hvor jeg kan få sådan en :slight_smile:

Den ser fin ud Eva! Det skal nok blive spændende når der kommer en kat af racen så du rigtig kan få gang i det!

Forresten et sødt billede af dig og Casper :slight_smile:

Laina - Jaah, jeg glæder mig helt vildt til det…

Og mange tak. Har nu et lidt bedre derhjemme der skal på. Jeg sidder oppe hos Tine :slight_smile:

Eva, den er da rigtig fin :slight_smile:

Det ser suuper fint ud :thumbup:

Litza og Celina - Tak skal i have, det er godt at høre :slight_smile:

I er selvfølgelig mere end velkomne til at komme med kritik hvis der er noget der ikke fungerer eller ser fjollet ud :slight_smile:

Flot ren side :smiley:
Måske du kunne reducere index siden i højden, så man slipper for scrollbaren.

Groggy - Hvad mener du? Lave den halvdelen af størrelsen?
Og det kan jeg ikke. Billedet af åkanen er obligatorisk i skabelonen og det fylder jo ligesom det meste

[quote=Eva K;284100]Groggy - Hvad mener du? Lave den halvdelen af størrelsen?
Og det kan jeg ikke. Billedet af åkanen er obligatorisk i skabelonen og det fylder jo ligesom det meste[/quote]

Heller ikke super nødvendigt, var mere for at gøre forsiden mere smart, ved at få den grimme scroll bar væk i højre side.

Var bare få cm der skulle væk, så ville det virke.

Groggy - Jeg synes da det er mere end få cm på min skærm :slight_smile: Men interesserer mig nu heller ikke så meget at få den væk :slight_smile: Jeg er ikke generet af den

Ja det er jo helt afhængig af størrelsen på ens skærm :stuck_out_tongue:

Netop ! …Og afhængig af hvor meget man har liggende i toppen af Explore …Hvis jeg feks. skubber min google søgefelt væk, så har jeg ingen scroll.

Super godt gået Eva .-)

Celina - det var også det jeg tænkte :slight_smile: Godt at høre at det er sådan, endnu en grund til ikke at gøre noget ved det

Ja ja, var også blot et lille tip.

Har siddet og lavet hjemmesider i en del år, så ved en smule om brugervenligheden.
Den skærm jeg testede din side på, var en standard opløsning i både explorer og Firefox.

[quote=Groggy;284346]Ja ja, var også blot et lille tip.

Har siddet og lavet hjemmesider i en del år, så ved en smule om brugervenligheden.
Den skærm jeg testede din side på, var en standard opløsning i både explorer og Firefox.[/quote]

Groggy hvad kalder du standard opløsning ?? …Min monitor er feks en 21" widescreen som jeg kører en opløsning på 1440X900.

Jeg har lavet grafik til hjemmesider i 20+ år, og jeg har forlængst affundet mig med, at scroll er umuligt at undgå på mange skærme, da folk kører med forskellige opløsninger, og mange har ekstra felter i toppen af explore.

Whee