Min nye hjemmeside

Ja, jeg fik lige et tilbud om at prøve 123hjemmesider gratis i 3 mdr, så det ville jeg da lige prøve.

Her er lige det første hurtige udkast sådan en aften hvor jeg burde være gået i seng.

http://www.123hjemmeside.dk/MeaMay/26045420

Hvad mener i? :slight_smile: Det her er bare grund-ideen til jeg lærer mulighederne bedre at kende
Der skal nok komme lidt mere om kattene, maine coon/katteracer, udstillinger, min hest etc. :slight_smile:

Det virker meget godt indtil videre… :smiley:

Piv - Tak :slight_smile:

Kan bare se at der er et eller andet der ikke virker med de undersider ifht til det billede af en mælkebøtte jeg har sat ind i venstre hjørne :frowning: det var da irriterende…

synes det ser rigtigt nok ud…

men tjek lige for stavefejl i Jakos indlæg… :wink:

eller slåfejl er det jo nok nærmere

Den er du da sluppet godt fra - den ser rigtig fin ud.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Den er flot og overskuelig…
En god hjemmeside du er begyndt paa…

og dét der med slaafejl… de lister sig ogsaa gerne ind hos mig…

det er så en af de pænere 123 hjemmesider- Men jeg bryder mig ikke om dem - der er alt for mange på nettet bygget op over samme model

De er heller ikke lige mig Lis, men en god mulighed for folk der ikke selv kan det med hjemmeside, jeg går ud fra er det er nemt, eller ?
Jeg syntes det er godt gået, Eva :slight_smile:

Litza - Altså det her er lige lavet på ½-1 time igår aftes, så jeg synes bestemt at det er nemt.
Men ja, det er meget begrænsende og jeg har heller ikke haft lyst til at lave sådan en/betale for en. Men med en gratis periode kunne jeg jo lige forsøge at se hvad jeg synes om at have egen hjemmeside :slight_smile: skal jo nok have en på et tidspunkt alligevel…

Piv - heh, slåfejl osv. skal jeg nok lige få rettet :slight_smile: jeg kan også se at May er en hidigprop -tihi og ikke hidsigprop.

Tak til jer alle fordi I lige gad kigge og give jeres mening
Kan se at det med undermenu’erne og billedet virker i dag, rart…

Eva, Jeg syntes altså at ½ - 1 time er rimelig hurtigt,
Jeg husker da jeg skulle lave hjemmeside første gang, min datter hjalp mig, jeg kunne intet, bare det at kunne sætte et billede rigtigt var rigtigt svært for mig :)) ( det er 10 år siden ) idag kan jeg stadig være en evig tid om det men det er nok fordi jeg vil have det på en bestemt måde før jeg er tilfreds, men øvelse gør mester man kan kun blive bedre :))

litza - her er det med billede det samme som når man vedhæfter en fil til f.eks. en mail, så det er lige til at finde ud af, forhåbentligt også for dem der ikke bruger internettet så meget :slight_smile:
Men ja, jeg kan da huske da vi i folkeskole skulle lære at bruge et tastatur -tihi

Jeg syntes den ser fin ud ind til videre :ok: