Min nye hobby

Det er godt nok ved at være et stykke tid siden jeg har oprettet et indlæg herinde. Men jeg har også haft en del af lave det sidste halve års tid. Jeg har solgt min lejlighed og er flyttet sammen med kæresten i en større lejlighed. De af jer som er venner med mig på facebook har sikkert allerede opdaget det.
Men for dem af jer som ikke er, så tænkte jeg lige at jeg vil vise min nye hobby frem. Kattefotografering.
I forbindelse med salget af min lejlighed fik jeg frigivet lidt penge til at kaste efter noget jeg har ønsket mig i årevis. Nemlig foto studio lamper og baggrunde, så jeg kan tage nogen lidt opsatte fotos af kattene med lidt bedre resultat. Så her er nogen af resultaterne.
Jeg har kun været i gang i nogen mdr, men jeg er ret tilfreds med hvordan det går. Jeg lærer noget hele tiden.

Og for ikke at glemme rosinen i pølse-enden, den absolut sværeste at fotografere, hans hårløse divahed… Rufus.

Tak hvis i kiggede med helt hertil. Det var lidt svært at vælge, meeeen jeg tænkte ikke at det gjorde så meget med mange kattefotos i et katteforum. :smiley:

32 Synes om

Billederne er blevet rigtig gode! :thumbup:

Dog skal nogle af katte øve sig i at være fotomodel, for det kniber vist med deres koncentration… :tihi:

2 Synes om

Flot og tak for at dele!

Er det en hobby du vil udvikle til også at tage billeder af andre folks katte, eller ?

2 Synes om

Det er nogle fantastisk flotte billeder.
Dem ka du godt være stolt af :ok:
Meget smukke katte :smelter:

1 Synes om

Flotte billeder

1 Synes om

:heart_eyes:

1 Synes om

Det er nogen fantastisk flotte billeder, jeg er ret vild med dem i sort/hvid — men dem i farver er også fantastisk flotte

Dejlig hobby du har fundet, Julia — især fordi du kan gøre det derhjemme, og lige når du har tiden og lysten

Og lige når kattene har tiden og lysten

:grin:

Glæder mig til at se flere

1 Synes om

Ja måske. Men uden bil har jeg svært ved at komme rundt med udstyret. Og med alle corona restriktionerne så venter jeg også lidt med at prøve på andres. Jeg synes også at jeg skal øve mig lidt mere så jeg får et mere konstant resultat.

Tusind tak skal i alle sammen have. :heart::heart::heart::heart::heart::grin:

1 Synes om

Hvor er det nogle flotte billeder! :smiling_face_with_three_hearts: Det tror jeg altså sagtens du kunne tjene penge på. :+1:

1 Synes om

Super fine billeder . Har jo set dem på fb, og du var virkelig formået at få nogle gode blikke og øjeblikke :heart: :heart:

1 Synes om

Både billeder og modeller er rigtig gode :+1:

1 Synes om