Min nye huledims

se hvad vores mor har købt… den er rigtig god (Lidl pris 179,-kr)

som bonus-billed får i også lige et af dejlige Dahlia, der leger med fjerpind.

Den er altså fin, tror jeg skal en tur forbi Lidl.

der er udsolgt i Horsens afd.

Ja, tilbuddet startede i går og jeg var i Lidl inden klokken 3 og det var den sidste de havde…

Ja det var også Randers jeg skulle til. nå men det skader jo ikke at kigge efter. Skal jeg købe en med til dig Troldemor, hvis de har nogen tilbage?

update: Jeg fik sørme fat i 2 stk og de havde stadig 4 tilbage i Randers, da jeg kørte derfra kl.14

Ihhh den er fiiin :smiley:

Lidl hvor liger det? Det er godt nok billigt, de koster da ellers 400-500,- hvis det kan gøre det.
Sikke skønne misser -love -love

I Randers, der ligger det ikke så langt fra togstationen. Du skal faktisk kun ca. 500 m længere ind mod byen.

Tak, jeg troede det lå på Sjælland.

Pia…Lidl har mange outlets i Danmark…ja selv i Jylland findes de…og endda i Frankrig for at det ikke skal være løgn… :smiley:

Skulle der være nogen fra jylland der falder over flere af disse vil jeg meget gerne have en også. Den skal ikke sendes til mig, jeg afhenter den når jeg kommer hjem i slutningen af August. Pengene kan jeg sagtens overføre inden… [bigloony]

Tak skal du ha’ jeg anede og aner faktisk ikke ret meget om den forretningskæde.

Den ser rigtig hyggelig ud -thumbs -forelsket

Mine misser er også ret glade for den og jeg fik den sidste i Lidl i Viborg. Så lidt heldig må man godt være.
Ham Tango hygger sig da rigtig i den nye hule.
Knus Elin