Min nye kat

Ja så fik jeg fem alligevel! Jeg holdt ellers stand i laaaaang tid med hende, men mit hjerte var smeltet!

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=66172#post66172

Jeg modtager gerne bud på raceblandingen i maggie. Fotoerne er ikke de beste - hun er svær at fange på film (Ganske som alle andre vampyrer:-)))

Hendes pelstype er lig en somali eller en tykisk angora. NFO/Huskat? MCO/Huskat er mine bedste bud…

MVH Helle

Hun er ser rigtig dejlig ud -wehuu
Hun kan godt ligne en NFO

Hun er træt i hvert tilfælde haha

Hun klarede bilturen SÅ flot!

Det var godt hun klarede bilturen, jeg ved jo du havde dit hovedbrud med det fordi hun ikke kan lide at køre bil.

Ja hun tog det i stiv pote! Helt modsat af hvad jeg havde forventet… Det “sjove” er, at det kun er hendes gamle kasse - den hun kom til trappen i - som hun fpr angstanfald i…
Gad vide om nogle ikke har været gode mod killing? For SÅ får de med Tara at gøre haha

(altså dem der puttede hende deri kassen og smed hende ude hos Elin:-))

K

De har sikkert ikke været gode ved hende, håber Tara sønder river dem i lasser, de mennesker der smed hende ud skulle ha’ -fuck-doh og meget mere.

Ja nogle burde savne denne kat… Blev hun væk nu så ville vi savne hende:-))

Jeg tror ikke, en opdrætter af NFO vil synes, hun ligner en NFO.
Hendes kindparti, men især look leder mere min tanke hen på, at en MCO har haft en finger (eller hvad det har været -tihi) med i spillet.

Åh hvor er hun dejlig… tillykke med hende og dejligt at høre at hun er faldet godt til… jeg tror hun er en blanding af en hankat og en hunkat :wink: det er mit bedste bud :smiley: :smiley:

Tillykke, hvor ser hun dejlig ud og godt hun allerede er faldet til.

jeg gætter på huskat blandet med huskat/mco blanding… for der er lidt for meget profil til at jeg vil sige NFO og tror at tufserne ville have været væk hvis det ikke var MCO-kvart blanding i hende…

nu er hun jo en feminin lille sag men hele hendes hoved… jeg ville sige MCO

uanset hvad hun er så er hun deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejlig :slight_smile:

Tillykke med hende Helle… jeg synes så ikke hun ligner en almindelig husmis… der er noget blandet i…men hvad det er kan jeg ikke svare på…hun ligner lidt vores gamle Holger…så måske noget skovtrold/MCO

Ja hun er bare en kattepige :slight_smile: Jeg startede også med at sige NFO, men når jeg nu ser hende i aktion, så hældr jeg til MCO - men ikke i 50/50 bkanding. Vil tro der bare er en dråbe af det i hende (fx at farmis har været 50/50 MCO/Huskat).

Hun er godt nok skæg!
Hun leger på samme måde som mine MCO(står på musen og giver den tæsk med bagbenene), hun skraber om madskålen, strækker sig i luften (som Tara:-)), har et enormt ubekymret sind (MCO-klogskab? haha) og så ligger hun som sådan en lille hund og sover med forbenene strakt ud og hagen ned på dem. Det er som at se Nanoq som bette! :slight_smile: Og hun ELSKER mad mad mad!

Hun sov i min seng i nat af sig selv (arm i arm med Tip:-)) Uha de er søde de to små. De SPINDER bare når de ligger sammen:-) De store er stadig rolige, dog er der et lille hvæs fra Tara ind imellem, og så blev Nanoq sur på Maggie i går fordi hun blev til en stor (tror hun selv) Pelskugle, da hun så Ace - og Ace er jo Nokies bedste ven! :slight_smile:

Nemo tog tilgengæld en gardin legetur med de to små i går aftes! Det var helt fantastisk dejligt at se ham stresse af:-)

Det eneste jeg er utilfreds med er, at en eller anden ondskabsfuld person har været siden i går og installere STØD i mit gulv! Stakkels Maggie får jo hele tiden stød! haha

I sku se det. Hun får sådan nogle sjove flip og springer direkte op i luften! Jeg skal se om jeg kan filme det ved lejlighed:-)

Åh jeg er glad for, at jeg tog hende med hjem:-)

Kom snart og besøg hende Elin!

Knus

JA hun ligner i hvert tilfælde en trold! Jeg tror jeg vil sige til folk, at hun er skovtrold og huskat haha

Jeg kommer snart, det lover jeg. Må jeg tage Xena med, hun savner sin legeven.
Knus Elin

Tara er total mor nu! Og nu har hun TO:-) Det er godt nok sødt:-)

Xena er altid velkommen - i haven! haha:-)
Den frække lille killing:-)

Nu er det næsten jer der mangler en killing nummer to:-)
Alle hygger herhjemme - de var alene i dag, hvor jeg var på job og jeg vurderede at Maggie ikke skulle lukkes inde med Tip i soveværelset. Og ganske typisk - da jeg kom retur havde de alle fundet deres plads mere eller mindre. Nogle gange er det bedst at ejer lige går lidt væk…

Da Maggie ikke er 12 uger, tog jeg derfor på job.

De tre store er helt rolige nu, Nemo og Nanoq deler rask væk en øretæve ud til Tip, hvis han driller - det gjorde de ikke før Maggie kom. maggie er tilgengæld fredet! :slight_smile: Men hun har jo også fået sig noget af en MOR Tara. jeg skulle heller ikke nyde noget af at rette på Taras barn! Hun har Habibis store morinstinkt:-)

Maggie er så glad, spinder og hygger og sidder hos mig, så Tip så helt trist ud indtil jeg hentede ham:-) Han ser pludselig så voksen ud nu:-)

Men ikke lige nu… lige nu lyder det som om at min udlejer endelig er kommet for at sætte hele 1. salen i stand… hm og måske endda ved at skifte tag? Ja jeg har jo lov at håbe:-)
MEn det kan også være, at det bare er M og T der drøner min 1. sal til atomer:-))))

MVH

[quote=lenschow;66816]Tara er total mor nu! Og nu har hun TO:-) Det er godt nok sødt:-)

Xena er altid velkommen - i haven! haha:-)
Den frække lille killing:-)

Nu er det næsten jer der mangler en killing nummer to:-)
Jeg foreslog dig jo at tage Xena med - Stakkels lille alene-killing!

Da Maggie ikke er 12 uger, tog jeg derfor på job.
??? Gik tvivlen ikke på, om hun var 14 eller 16 uger?

Maggie er så glad, spinder og hygger og sidder hos mig, så Tip så helt trist ud indtil jeg hentede ham:-) Han ser pludselig så voksen ud nu:-)
Det er ikke altid nemt ikke at være den lille mere.

Men ikke lige nu… lige nu lyder det som om at min udlejer endelig er kommet for at sætte hele 1. salen i stand… hm og måske endda ved at skifte tag? Ja jeg har jo lov at håbe:-)
MEn det kan også være, at det bare er M og T der drøner min 1. sal til atomer:-))))

MVH[/quote]
Det sidste vænner du dig til.
Det bliver en helt “normal” lyd, du først lægger mærke til, når den holder op.
Stille katte (og børn) er som regel på gale veje -tihi

lige ligger hun har og er nullerput… s

jeg skriver derfor med en hånd… s

tak mega ja det er sandt det med at være stille. det husker jeg fra tara!!!

hehe

joh tvivlen går på om hun er 14 eller 16 uger. jeg har sat hende til 1.8.2008…

mvh

Helle, Mine ???, fordi du skrev “Da Maggie ikke er 12 uger…”

ja okay kan se, at det står mærkeligt:-)
hun er ikke en bette skidt på 12 uger, så derfor var jeg tryg ved at lade hende alene med de tre store:-)))

normalt får jeg ern 12 ugers ting hjem op til en weekend:-)

mvh