Min nye lille mis, Candy

Gasser sig i sofaen :smiley:

Første gang i kattetræet

Nuiiii hvor er hun da bare lækker :smelter:
Og sikke super gode billeder af hende :ok:

Nåh, en lille tortiemis. Hvor er hun dejlig :hjerte: Og sikke nogle øjne, hun har :uha: :slight_smile:

:slight_smile: Hold da op hun er kær :slight_smile: Kan man ane en smule spillopper i det blik? :tihi:

Hvor er hun sød :inlove:

Tillykke med hende :slight_smile:

ej hvor er hun dejlig :smiley:

Nårh hun er dejlig :hjerte: smukke farver :inlove:

Hvor er hun smuk :hjerte:

Nåårrr hvor er hun kær - sikke nogle øjne hun har :hjertehop:

Nøj hvor er hun en smuk tortiemis :wehuu:
Stort tillykke med hende :slight_smile:

:hjerte: hvor er hun dog smuk.

Sikke en smuk tortie pige! :smiley:

Hvor er hun dog bare lækker :hjerte:

Hun er simpelthen gudesmuk …Hvor er det dejligt I to har fået hinanden :-). Overvejer du ikke en lille misseven til hende ?

Hold da op, hvor er hun smuk. Og så ser det næsten ud som om hun har briller på. Hun ser godt nok vaks ud :wehuu:

Mange tak :smiley:

Overvejer faktisk lidt en til, meen har også to ildere, så tror lige jeg starter med hende :slight_smile:

Øj, hvor er hun da bare fin og kær! :hjerte: Herlige billeder! :slight_smile:

[QUOTE=kaslejne;694115]Mange tak :smiley:

Overvejer faktisk lidt en til, meen har også to ildere, så tror lige jeg starter med hende :)[/QUOTE]

Synes nu du skal overveje endnu engang at give den lille skønhed en misseven, vi mennesker kan gøre NÆSTEN alt for vores katte, men vi kan aldrig erstatte en artsfælle :-). Og selvom ildere bestemt osse er dejlige, så tror jeg ikke den store venskab mellem mislingen og ilderene bliver særlig vellykket, dertil er de vist for forskellige. Husk på at to misser faktisk ikke er ekstra arbejde, men dobbelt fornøjelse. Når de er to behøver man ikke at få dårlig samvittighed hvis de skal være alene hjemme nogle timer :slight_smile:

Dejlige billeder. :hjerte: Der har du godt nok fået dig en smuk lille kat. :smiley:

Hold op en charmemås :besvimer:

Stort tillykke med hende :slight_smile: