Min nye lille mis, Candy

Hvor er hun smuk - hende har du været heldig med :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Meeeen, jeg synes hun siger : Jeg vil ha´ en legekammerat, som jeg kan mule:høhø::høhø::høhø:

Hvor er hun bare kær Katrine! :inlove:

Jeg startede også selv med en killing, da jeg jo havde ilderne først. Men et års tid senere fik han selskab af en katteven. Selvom han var god til at lege og putte med ilderne, så var det bare ikke helt det samme som med den anden kat. :høhø:

Stort tillykke med hende, og nui hvor er hun da fin :wehuu:
Sikke en charmerende lille størrelse :love2:
Jeg pipper med i koret om at hun da helt sikkert skal have en lille misseven. Det vil du bestemt ikke fortryde. Det er absolut ikke dobbelt arbejde, men glæderne bliver mere end fordoblet. Uha man får vel nok mange grin og mange oplevelser, med to - eller flere - katte i huset. Det kan kun anbefales :thumbup:

Hold da op en bette spillop fis:wehuu:

Herlige billider af en skøn lille bølle - tror HELT sikkert du nok skal få rigeligt at se til med hende… Men det er selvfølgelig på den GODE måde:tihi:

Tillykke med hende, hun ser rigtig sød og dejlig ud :slight_smile:

Hun er godt nok lækker … sikke nogle øjne :inlove:

Ja…! Hun er blevet sminket med streg både for oven og neden fra naturens side. Det ser ret specielt ud, men Super nuttet!

Sikke en charmetrold :hjerte:

Tillykke med hende :slight_smile:

Hvor er hun dog kær:smelter:.

Sikke en smuksak!

Nøj hvor nogle skønne farver hun har, smuk missepige du har fået dig :slight_smile:

Paddelure :inlove: Hun var nyyyyydelig :inlove:

Smuk pige :slight_smile:

“Paddelure.” Skønt norsk ord, men hvad betyder det? Er det en kat, der narrer tudserne? :smiley:

Og Veena har så selv givet svaret i en anden tråd:

Paddelure er et norsk ord for alle som er tortie.Det er neppe et ord som er å finne i en ordbok.
Jeg vet ikke om det er et allmenn festlig ord i alle rasemiljøer,eller om det er først og fremst vi i kat IV som går å kaller dem for det:tihi:
Og jeg elsker alle som er tortie :hjerte:
Det sies jo også at alle paddelurer/tortie har en ekstra festlig personlighet,men jeg vet jo at det også så klart kommer an på hver enkelt invidvid, ikke pga dens farge. Derav har nok ordet “lur” hengt seg med - lur som i ordet smart/frekk :D[/QUOTE]

Tak. Et pudsigt udtryk er det i hvert fald. Og smukke Candy ligner da i den grad en paddelur. :smiley: