Min nye Maine Coon

NU kan jeg ikke holde kæft mere [bigloony] [bigloony]
Jeg er ør og svimmel af glæde og forventning

men her d. 27/6 om 7 dage får jeg min lille dejlige drøm hjem
Sunways Blue Eyes

Hans øjne er under behandling

nøøøøj hvor er der lang tid til fredag

Nååå lille mus.,… hvad ER der med øjet?

suuk han er skøn -forelsket

men som Annette spør om også… hvad er der dog med hans øje det ser ikk rart ud -bleg

betændelse :-/

Meeeeen han er bare dejlig,nuttet,søøøøød,kær,nuttet(nåårh har jeg sagt)
uuuuh
Tænk min drøm er gået i opfyldelse en hvis maine coon med blå øjne iiiiiiiiiiiiiiih

Hihi så nu kan i ligeså godt lade være med at gå på udstillinger for Blue Eyes vil feje jeres af banen [bigloony] [bigloony] [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -love -love -love -love

Navnet er desuden efter Old Blue Eyes Frank Sinatra

Åhh… noget udvortes eller chlamydia/herpes???

Vil ikke så sår i glæden, men måske anbefale at den lille er betændelses fri inden hjemkomsten for at mindske smittefaren til dine andre dejlige katte.

Uanset er det en yyyyyyyyyyyyyyyyyyndig lille dejlig mis… og ja der er vitterligt noget over de små isbjørne… og så med blå øjne… deeejligt!!! Glæder mig MEGET på dine vegne

-HUG

Åhhhhh hold da op hvor er det en god idé!!!

SUPER SØDT!

Han er skam i skarp behandling,opdrætter er herresej [bigloony]

Det jeg rigtig glad for… som sagt var det ikke for at tage glæden fra dig for jeg kan sagtens forstå du glæder dig som en vanvittig :D::D:D:D:D

Det ved jeg godt :slight_smile:

Stort tillykke med ham.Han er sgi ikke spor dejlig [bigloony]

Hans øje ser ikke så godt ud,hvad fejler han ?
Han er under behandling for hvad ?

Undskyld hvis det lyder hårdt og brutalt

Øjenbetændelse,men det er allerede blevet meget meget meget pænere og han er som skrevet under behandling

Han ser rigtig dejlig ud - men jeg ville lige være obs alligevel.
Han´s øje er i behandling, meeeeeen - han´s næse ? Det ser ud som om den osse “løber”
For mig ligner det en herpeskat. -sorry

Jeg har selv haft en sådan.
Hendes ene øje lignede osse betændelse og so nyste hun en del.
Det endte med kronisk herpes…

Han har været snottet ,men er det ikke mere,der *mangler ’ bare øjet nu og jeg har fuld tiltro til min opdrætter

Stort Tillykke med ham -waytohot

Jamen så mødes vi jo nok hos dommerne, og det skal nok blive sjovt -love

Jeg advarer dig jeg er en dårlig taber -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig

Er han i Ronaxan behandling for det er ikke nok med øjensalve, men er sikker på at Tinah har rådet dig -sorry

Du kan ligeså godt lade være med at komme [smilie=hate-tunz.gif] -nananana og jeg kan ikke huske hvad det hedder,men det var noget skarpt noget

og tinah er skam opmærksom på det :slight_smile: og jeg stoler på hende
Jeg har ikke grund til andet

Han har været snottet ,men er det ikke mere,der *mangler ’ bare øjet nu og jeg har fuld tiltro til min opdrætter[/quote]

Ja men så er han osse herpes eller calisiramt - Katte bliver ikke bare snottede eller forkølede.
Jeg beklager og kan godt høre, at du helst ikke vil høre det.

Begge dele ligger forøvrigt latent i katten, og den kan smitte andre. Og have risiko for udbrud, når den stresses.

Og nu skal jeg nok holde kæft -sorry