Har indtaget huset med høj haleføring og glad mine. Hun kommer godt ud af det med de andre katte, næsten ingen hvæs eller knur:)
Nogen der kan genkende hende.
Knus Elin
Er det Maggie?? :?
Jep, det er dejlige Maggie og hun kan huske hun har boet her før.
Knus Elin
[quote=Leopolds mor;204877]Jep, det er dejlige Maggie og hun kan huske hun har boet her før.
Knus Elin[/quote]
Så hun skal bo fast hos jer? Havde ikke lige set der var kommet en/den løsning på problemet.
Stakkels Helle, men så kan hun jo besøge Maggie rigtig tit… :knuser:
Hvor er det bare skønt med rigtige venner som hjælper hinanden
[quote=Bølle-missen;204883]Så hun skal bo fast hos jer? Havde ikke lige set der var kommet en/den løsning på problemet.
Stakkels Helle, men så kan hun jo besøge Maggie rigtig tit… :knuser:[/quote]
Ja og Maggie kan rigtig sladre om hvor slem hun har det, hver gang Helle kommer på besøg:tihi:
Knus Elin
Jeg kunne ikke sige det bedre selv.
Grunden til, at ingen ved dette, er, at kun Elin, Mogens, PiaH, Brita (som jeg valgte at orientere, da Tara jo spillede en ikke uvæsentlig rolle) og jeg vidste det. Jeg lod det være op til Elin, som Maggies nye (gamle) ejer at fortælle, når hun var klar.
Jeg kan tilføje, at herhjemme ånder alt atter ro og fred. Tara sover endda i ske med Tip, Nanoq og Eddie - som alle tre er ret lettede over ikke længere at få tæsk af to furier på skift.
Mit hjerte er knust - men for Maggie var dette løsningen. Den er taget ud af kærlighed.
Det var en satsning - og dog. Jeg havde observeret mine dyr i nogle dage, kunne se, at Tara og Maggies kemi ikke stemte overens og at der ikke var tale om køn men om kemi. Derfor tog jeg chancen, da Elin og Mogens tilbød verdens bedste hjem til min skat. Det var en fryd at se, hvordan hun gik direkte ind i flokken derude - tydeligvis genkendt af de andre katte og genkendte huset selv og katte og mennesker.
Siden har hun dannet nære venskaber med Elins andre hunkatte.
Jeg glæder mig i mit hjerte over, at jeg tog mig sammen til at observere korrekt og ikke i hast placerede Maggie ud som enekat et sted. Hun har tydeligvis stor glæde af samvær med andre katte.
Tak Elin og Mogens fordi I tog hende. jeg har aldrig set voksne katte gå sammen på hurtigt. I nat sov Maggie i Elins seng ved jeg, og da jeg gik, gad hun ikke sige farvel. Det gør ondt på mig, men det er jo præcis som det skal være
Glæder mig til at besøge hende snart:-) Hun er virkelig en af verdens mest kærlige små katte. Må I få mange gode år sammen med dette lille pelsdyr.
Tak Helle, men vi elsker jo også Maggie og vil bare hun har det godt.
I skrivende stund ligger Maggie på bordet i køkkenet og bliver nusset og kysset og nusset af Kate og når hun ikke gider mere, så forsætter Karsten.
Hvad Maggie angår, elsker hun det hele og Karsten må klø hende på maven, men det er han også den eneste der må, så han er hermed fast ansat som Maggies private frisør.
Knus Elin
ihh hvor dejligt:) Så er hun jo ikke helt væk fra dig:wehuu:
Det var dog den dejligste løsning for jer alle.
Tillykke med hende, Elin.
Det er skønt , hun er faldet til , og hun godt kan sammen med resten af dine misser
Skøn mis, og dejligt at høre at hun kom ind i flokken igen uden problemer:D
Ved et det har været en hård beslutning for Helle, men det lyder til at være den helt rigtige beslutning, selvom det er en hård beslutning…
Ja den trak tænder ud. Nu vil jeg gerne have lidt ro på at arbejde med den slags karma… Først Nemo, så min hund Ace og nu Maggie - jeg satser på at jeg nu har lært lektien - at slippe dem jeg elsker for deres skyld og ikke beholde dem for min egen.
Dejligt at der kunne findes en løsning som var til gavn for alle.
Det var da vist den optimale løsning - lyder til at være til glæde for alle - ja, måske ikke lige for dig Helle, men det må være en trøst at vide, at Maggie har det så godt -love
for pokker hvor er hun smuk
Selvom det er en meget hård beslutning ja så er det nok det bedste for kattene og når man får et så dejligt hjem som hos Leo, hans otto og resten af banden ja så kan kan hun da ikke få det bedre
Så har vi lige hygget lidt i kattegården, hvor de fleste af misserne legede hyggeligt.
Selv brummemissen Leopold overgav sig til sidst.
Altså…ikke for noget Elin, men det sidste billede i dit indlæg, det kunne altså lige så godt være et du havde snappet i en dyrepark af en eller anden vildkatte-art - hvor er det bare et godt billede af Leopold
[quote=Leopolds mor;205085]Så har vi lige hygget lidt i kattegården, hvor de fleste af misserne legede hyggeligt.
Selv brummemissen Leopold overgav sig til sidst.[/quote]
Hvor er hun fin og smuk…
Men da jeg så det sidste billede - en bengaler :?
da jeg.
Du godeste et smukt dyr…
Tog ud og så til Prinsessen i dag, og hun er bare flyttet total ind:-) Hun legede med de andre i haven, og gad knap snakke med mig - i stedet gik hun til Mogens og Elin - så det er præcist, som det skal være.
Jeg har ikke set Maggie så glad og energisk herhjemme. Det gør auvs at se, men samtidig, så gør det enorm godt - hvis det giver mening.
Jeg er utrolig glad for, at hun er hos Elin og Mogens nu. At se hende trives der, heler mit hjerte.
Kram