Min nye pige

Som jeg kom hjem med i går efter en lang tur sydpå…og en endnu længere hjem! Hold da op, på vejen ned skulle Cirkus Arena og deres 75 vogne overhales, og det tager en krig, og hjemad havde samtlige tyskere besluttet sig for at skulle under Elben på samme tid, det var lige før man blev -olding

Men skidt, hun var turen værd og må jeg præsentere:

Langstteich´s Es´prit, næsten fem måneder :wehuu:

Nææh Stort Tillykke!! :slight_smile:

Og sikke nogen tufser! Wow! :ok:

/Mette

[QUOTE=En forhenværende bruger;167173]Som jeg kom hjem med i går efter en lang tur sydpå…og en endnu længere hjem! Hold da op, på vejen ned skulle Cirkus Arena og deres 75 vogne overhales, og det tager en krig, og hjemad havde samtlige tyskere besluttet sig for at skulle under Elben på samme tid, det var lige før man blev -olding

Men skidt, hun var turen værd og må jeg præsentere:

Langstteich´s Es´prit, næsten fem måneder :wehuu:

[/quote]

Wow hvor er hun lækker :wehuu:

Ja, den Elbtunnel kan være et mareridt at skulle under i myldretrafikken :S

Langstteich … say no more :wehuu:

Hun er rigtig fin Pia :wehuu:og ja, wow for nogen tufser - det er da lige før at hun kan låne ud -fin Stort tillykke med hende :slight_smile:

Still in LOOOOVE:wehuu:
Faktisk drømte jeg om hende i nat.
Vi var hjemme hos jer for at hente en af hendes killinger:tihi:(sygt,jeg ved det godt)
Måske fordi jeg sagde til Ulrich at jeg gerne ville ha en killing far hende når den tid kommer…Det havde han dog en anden mening om:?

burde måske lige sige at det ikke fordi Ulrich ikke syntes hun er gude smuk,han mener bare at 3 katter er nok…

Stort tillykke med hende, sikke et udtryk hun har:wehuu:

Tillykke med skønheden :wehuu:

Det er lidt synd at hun er så snavset i sit sølv :stuck_out_tongue: men sikke et skønt look :wehuu: Tillykke med hende!

En pige??? Allerede nu ligner hun en bestemt dame. Men en meget smuk dame:inlove:

Det var dog en dejlig lille skønhed, du har overtalt til at flytte ind hos dig.

Knus Elin

Hvor stor er hun ?

Hun er en sjælden skønhed… :smiley: