Min NYE pige

Jeg bliver lige nødt til at vise jer nogle billeder af min dejlige nye pige Elektra -lovelove -lovelove -lovelove
Hun er halvsøster til vores blå dreng Da Vinci [oregonian_bear9.gif]

-forelsket Lækker misling… -forelsket -forelsket

Næhhh, hvor er hun da skøn -love -love -love
Jamen, så er hun også halvsøster til Dee og Dea. Håber jeg ser hende på en udstilling her på Sjælland -forelsket -forelsket

Tak… vi er også vilde med hende -forelsket

Jeps… og hun er ligeså godmodig og kærlig som Da Vinci… det må være et familie-gen… hihi -forelsket
Og jeps vi kommer helt sikkert til Sjælland på et tidspunkt -thumbs

-love -love Føjjjjjjj hvor er hun da bare lækker -love -love

[bigfornaermet] jeg er da overhovedet slet ikke mis’undelig…niksen biksen, hun er jo grim som arvesynden…føj at du vil være bekendt at vise hende frem offentligt -what

-sorry mis’undelse er en grim ting som jeg lige nu lider voldsomt af -toshy
Sikke en skønhed…er du sikker på at du har plads til hende??? Ellers kender jeg et sted, hvor de helt sikkert har plads til hende -upssa

Hvor er hun dog bare SMUUUUUUK -lovelove -lovelove -lovelove

Tak… og jeps hvis man selv må sige det… hun er SKØØØN… møzz -forelsket -love

Vi har masser af plads… hihi -thumbs

Tak tak… som sagt er vi selv helt forelskede i hende… suk -forelsket -pote

HOLD DA SÅ LIGE OP hvor er hun lækker -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Nøj for en smuksak hun er godt nok dejlig -forelsket -forelsket -forelsket

-what det skulle være forbudt at være SÅ charmerende -forelsket

Uffff addddd jeg er kun til perser jeg er kun til perser jeg er kun til perser jeg er kun til perser jeg er kun til perser jeg er kun til perser

-Kunne aldrig elske nogen anden end perser…

-forelsket men hende her er kun grim fordi hun ikke er min…

hvor er hun da lækker -forelsket

MVH
Gitte

Tak for alle jeres søde ord… det er nok ikke sidste gang jeg har postet billeder af hende -hahaha

Lov os det (at det ikke er sidste gang vi ser billeder) af den SÅ smukke misling. -thumbs
Brita

ooorh jeg er bare vild med den farve - hun er gudesmuk … tillykke med hende -forelsket

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Ihhh, super fin lille pige.
Måtte lige ind på din hjemmeside og lure lidt flere billeder og stamtavle. Og jubbbiiii -høhø
Ihh, mange, mange katte jeg har set og oplevet in life.
Løvehulen chester( har selv haft en kat efter Chester), Scoop, Elfie, og min elskede Sexy det kan godt være Rita løvehulen troede hun ejede Sexy men hun var min) Åhh ja og kæmpe Mitch.
Lord Allualauia han har jeg selv haft en dreng fra. Han var med til at lave nogen af de mest extreme katte hos os.
ÅHH, du kan godt høre at stamtavlen på din nye mis i den grad sender mig tilbage i tiden.
Men hjertelig tillykke med din nye drøm, med i mine øjne et guff stamtavle.
Hilsen pia -engel