Min ødelagte finger

Jeg har lige fået teatersminke hjem, og selvfølgelig skulle jeg jo lige lege med det. Ser min finger ikke godt ud??

Hold da kaje! -what

Fik helt maveknuder, da jeg læste overskriften på indlægget og så på billederne ovre i højre side… :blegne:

Det er kun sminke så tag det helt roligt :slight_smile:

Ja, det så jeg… Man kan jo snydelæse teksten i indlægget, så det var kun kortvarigt… :ups:

Måske skal du lave nogle løbebaner, så det ligner at blodet har rendt, evt. ned langs indersiden af din hånd, og derefter er tværet ud. Ja, hvorfor ikke helt ned langs indersiden af armen?

Men det ser skam drabeligt ud nok, jeg gippede også helt.

Problemet er at jeg har særviden, for jeg oplevede det i går selv, nemlig forstår du. :høhø:

Jeg har malet lidt mere på den, men meningen er at den skal være pakket ind i køkkenrulle når manden kommer hjem.

Hvornår kommer han hjem??

Du må ENDELIG huske at fortælle, hvordan han reagerede :rock:

Og jeg synes det er rigtigt godt lavet. det ser helt realistisk ud :thumbup:

Det ser rigtig klamt ud - og det er vel den effekt, du går efter :smiley:

Manden får da et chok!!

Jeg synes også, at det er rigtig godt lavet - og tilslutter mig det med at der nok skal løbe noget blod, så det ser rigtig ægte ud.

Men STAKKELS Henning :S

Nu kommer han :tihi:

:tihi: :fin:

Ti hi hi… Han tog det pænt men svor at hævnen var sød.

Lægger lige de sidste billeder op om lidt

Her er lige de sidste billeder

Hans første reaktion var “Skal jeg på skadestuen med dig?” - og bagefter fortalte han jeg var et møgøre (det kan jeg da ikke forstå -engel ) Han syns det så ret naturtro ud, hvilket jeg jo er glad for (det er første gang jeg leger med det så er pænt stolt af det :thumbup: ).

Vil så godt lige fortælle at blodet faktisk er ret svært at få af fingrene igen :fnis:

Hvorfor kan jeg ikke se nogen billeder? :?

Hmm… Ved det ikke. Prøver lige noget andet

Ja tak, for jeg er godt nok spændt på hvordan den ser ud. :høhø:

Åhhh fedt, det ser godt nok realistisk ud. :uha:

Så skulle de virke