Min plejemis med killinger

Jeg blev jo plejemor for en skøn russerpige, der var meget gravid. Og i går nedkom Rana så med sine killinger. Da hun havde fået fem, var jeg helt sikker på hun var færdig. Hun var helt afslappet og lå og hyggede sig med sine killinger. Så jeg skiftede underlag, og gik en lille tur ind til naboen. Da jeg kom tilbage en time senere, var der sørme kommet en til :uha: Så hele seks små blå nullergøjer, ligger der nu i kassen :smiley:
Den ene virkede lidt lille i det, men i dag kan jeg faktisk ikke se hvilken en af dem det var. De har stort set været knappet på uafbrudt siden fødslen, og de har alle dejligt tykke maver. Ingen tvivl om at de indtil nu, har fået hvad de har kunnet spise.:savle:
Spørg mig ikke om køn og vægt, for jeg har overhovedet ikke kigget efter endnu. Jeg vil ikke veje dem, da missemor bliver dybt ulykkelig, hvis jeg tager en killing fra hende. Så længe de ser ud til at trives, er der ingen grund til at pille for meget ved dem :slight_smile:

I får lige et par dugfriske billeder fra kassen. De er ikke særlig skarpe, for der er jo altså ret dunkelt i kassen, og jeg vil helst ikke forstyrre alt for meget. Men bare rolig - der skal nok komme masser af billeder senere, når de bliver større :tihi:

Der hygges i fødekassen :smelter:
Stort tillykke med plejemor og de 6 små smølfer :flag:

Fantastiske billeder. Kæmpestort tillykke til dig og Rana. :wehuu:

Tak skal I ha’. Hun er SÅ stolt af sine små børn, og ligger konstant ved dem. Hun rejser sig kun for at æde og gå på bakken, og knap nok da, for jeg servere jo mad på sengen for hende :ups:
Jeg havde helt glemt hvor skønt det er at have killinger i huset. Det er 5 lange år siden sidst, og hvor har jeg dog savnet det.

Tillykke med kuldet :flag:
Og nej, lad du hende bare pusse og nusse om dem, så skal de nok vokse sig store :smiley:

Så blev der skiftet sengetøj, og jeg fik dermed mulighed for at have hver enkelt killing i hænderne :hjerte: :love2:
Ingen som helst tvivl om at de alle har taget fint på, og de virker alle meget ens i størrelse og vægt nu - med det forbehold at jeg kun har bedømt vægten ved at have dem i hænderne :høhø: Men ingen tvivl om at de er noget tungere alle 6, end de var for 2 dage siden :thumbup:

Så blev de 6 blå småtlinger en hel uge :hjertehop:
De trives tilsyneladende fint alle 6, og alle 6 er blevet væsentlig tungere. Men stadig aner jeg ikke hvad de vejer, eller hvor mange der er at hvert køn :ups: Missemor bliver så stresset når jeg piller for meget ved dem, så det lader jeg være med. I hvert fald så længe det ser ud til de trives. Jeg forsøgte at tage nogle billeder, mens missemor var ude for at fouragere, men kun et enkelt blev så nogenlunde.

Haha, godt det ikke er mig der skal kende forskel på dem :smiley: Skønne små blå uldtotter

Det er heller ikke altid lige let :rolleyes:
Nogle kuld er nemmere end andre, fordi der er nuanceforskelle i pelsen, og størrelsen måske ikke er helt ens. Men sommetider er de så ens, at det simpelthen er umuligt. Så må man enten klippe lidt i pelsen, eller bruge neglelak. Eller måske små bløde elastikhalsbånd, som nogle gør. Det har jeg så bare ikke nerver til :surrender:

De ser rigtig fine ud alle sammen. Klip, det er den bedste måde at se forskel på. Det har virket her. OG gør du det, så skriv ned hvor du har klippet og hvad misling så hedder. Man glemmer det ellers:tihi:

De ser nemlig rigtig fine ud, og de bliver bare federe og federe for hver dag der går. Det er en ren fornøjelse at kigge på dem, og nusse dem. Det er så sjovt, når de i starten, forsøger at hvæse af en :tihi: Og så de der små gryntelyde de kommer med. Og deres små nuttede ører. Jamen se dem lige engang. De er bare SÅ nuttede. Især når de vipper i takt med de sutter. Det er altså lige til at falde i svime over :smelter:
Jeg vil også klippe denne gang. Neglelak er noget stads og det stinker. Men ja - jeg skal også skrive ned hvem der er hvem, for ellers glemmer jeg det nemlig også :tihi:

Ih så er den første ved at få små sprækker, og kan løfte hovedet og alting :wehuu:

Så fik jeg kigget numser, og det ser ud til at der er to piger og fire drenge. Meeen det er med forbehold, og det ville ikke undre mig, hvis mindst en af drengene skifter køn med tiden :ups:
Alle 6 er ved at have åbne øjne. Nogle er næsten helt åbne, og nogle med sprækker :wehuu:

Billeder, Billeder:fotograf:

Niks. I hvert fald ikke af numserne, for det er slemt nok bare at få lov til at kigge. Det vil være helt umuligt både at holde killingen, kameraet, holde Rana væk OG tage billeder. Alt sammen på samme tid, og kun med to hænder :tihi:

Hvor ser de dejlige ud :hjerte: Måske skulle man selv blive plejemor en dag :slight_smile:

Så er killingerne 2 uger gamle, og de trives må man sige. De er nysgerrige og det vare ikke længe inden de begynder at bevæge sig udenfor kassen. Må snart have lavet en bette kravlegård til dem. :smiley:
De to første billeder tog jeg for et par dage siden. Det sidste, hvor de ligger på det lyserøde tæppe, er fra i dag :wehuu:

NUUURH :smelter:

:wehuu: hvor er de DEJLIGE:wehuu: de er lige til at :besvimer: over.

Åhhhh grå katte :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: