Min plejemis med killinger

De er nu blå :tihi:

Men det kan de jo ikke gøre for :stuck_out_tongue:

I mørke er alle katte grå…undtagen de blå.
Fantastiske billeder og sikke en vidunderlig mormis

Så fik jeg filmet de små, mens de mosler rundt og så småt begynder at lege med hinanden. Smukke missemor, skulle selvfølgelig lige se om jeg nu passede på hendes små :hjerte:

[video=youtube_share;sQOqUxSwmGc]Russian blue kittens - YouTube

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

De er da bare for skønne :inlove:

…og så fik de sørme også navne:

Chardin, Chagall, Cygnus, Castor, Cassiopeia og Chatherine :smiley:

Tænk at de allerede er 3 uger gamle nu. Det går bare så hurtigt. De trives stadig fint, men de to mindste har jeg måttet støttefodret nogle dage. Det vare ikke længe inden de skal introduceres til fast føde.
I dag har jeg indrette fødekassen lidt anderledes og lavet et hul i den anden ende, så killingerne nu har en lille kravlegård. Det var Rana ikke helt tilfreds med, og blev temmelig stresset. Men som det ses på billederne, er hun faldet helt til ro igen

Den lille der skriger højt på det sidste billede, er lille Cassiopeia som jeg støttefodre. Hun har lært at der tit er god mad i farvandet, når hun ser mig. Hun er bare den sødeste lille pige, og jeg tror hun er en beholder :smelter:

Hvor ser hun dejlig ud :hjerte: Ja, det gør de jo alle sammen, men det er svært at stå for sådan en lille lyserød killingemund :slight_smile:

Uhhh nu er de bare sååå nuttede [:smelter:](javascript:void(0))
Cats og Conni

:wehuu:
Hvor er de bare dejlige

Så fik jeg taget billeder af hver enkelt killing. Sikke et gedemarked :tihi:

Det her er den lille pige Cassiopeia, som jeg støttefodre. Hun er den eneste jeg har navngivet, og hun er simpelthen det kæreste lille væsen :hjerte:

Og den anden pige, som ikke havde tid til at blive fotograferet :høhø:

Ham her er den lyseste af hele kuldet, og normalt meget rolig. Men det var alligevel lidt for farligt, sådan at være på egen hånd, og så må man jo råbe på MOAR :tihi:

Dreng nr. 2, tog det meget afslappet, sådan at lege fotomodel :hjerte:

Dreng nr 3 havde slet ikke tid til det pjat. Han ville på opdagelse og rendte ud af billedet hele tiden :høhø:

Og til sidst den mindste lille dreng, med den allerstørste stemme. Er du SÅ færdig han kan skrige :uha: Ham støttefodre jeg også :inlove:

:wehuu: Er du vimmer, hvor er de søde! :wehuu:

Hvor er de søde :slight_smile: Især det lille pivedyr Cassiopeia :tihi:

Fantastisk tråd:thumbup:

Jeg vil os’ ha’ killinger!! Nui, hvor bliver man skruk, når man ser så skønne små :hjerte: Cassiopeia er bare for yndig :smelter:

Hvor er de dog dejlige.:hjerte:

Så er de blevet introduceret for fast føde. Cassiopeia var ikke imponeret! Det måtte jeg godt beholde for mig selv, og så ellers give hende modermælkserstatning som hun plejer at få :venter:
Den lille han, som jeg også har støttefodret, syntes det var yderst delikat, og endte med at stå oppe i tallerkenen mens han spiste :tihi:
En af de store drenge smagte også på det med interesse, mens de andre ikke skulle nyde noget :høhø:

Åh altså… har lige brugt den sidste time med at betragte killingerne :wehuu:
De er bare SÅ søde, og sjove. Hvor de da leger og tumler rundt i den kasse. Men kun 2-3 stykker af dem, tør komme ud. Missemor er heller ikke helt tryg ved det, når de forsøger at gå på opdagelse udenfor kassen. De to små kommer stavrende ud, så snart de høre jeg kommer med mad, og de to må sjovt nok gerne. Som om missemor godt ved de skal have lidt ekstra guf. De har nu meget snart indhentet de andre tror jeg, og den lille han er vild med det der torskerognssnask jeg servere. En af de store drenge, kan også rigtig godt li’ det, men ellers er det vist kun missemor der spiser det. Men hun har også brug for alt det gode mad hun kan stoppe i sig.
I morgen bliver de allerede 4 uger :uha: Må huske at tage billeder af dem, og måske en lille film. Jeg fortrød sådan jeg ikke havde taget kameraet med derind i dag, for hold da op der var gang i dem. Og missemor ligger bare tålmodigt og spinder, mens de kravler rundt på hende og bider hende alle vegne :wehuu:

Jeg huskede at tage billeder i fredags :smiley:

Der leges og tumles

De går rigtig til den :smiley:

Så ind imellem skal der selvfølgelig tankes op :savle:

Jeg fik også taget en lille film, hvor Rana bla. forsøger at slæbe en killing tilbage til kassen, mens den er i gang i kattebakken. Nu har jeg flyttet rundt på kattebakken og maden, så de ikke skal gå så langt for at komme på bakken. Det har hjulpet en hel del :slight_smile:
De æder løs alle 6 nu, og levere fine små lorte og nærmest litervis af tis i bakken :tihi: Nå men det var den der film jeg kom fra:

[video=youtube_share;EOxfV4K3DZc]Film - YouTube

:smiley: Hvad er der lige med drenge og deres trampen rundt i maden? :smiley:
Sikke en herlig flok :smiley: