Min prinsesse

Tykke Berta er blevet 8 uger
og jeg synes faktisk hun udvikler sig mere og mere i den “rigtige” retning. -thumbs
(altså bortset fra at hun er tortie :S )

Arrrhhh - nu stopper du …Ik?

Poly, hvor er hun bare lækker -forelsket og jeg kan altså godt lide tortie såååå… -forelsket

hvor er det en smuk mis du har fået tabt ned i farveladen der Poly - jeg elsker altså hendes udtryk…

det billede er bare slet ikke til at stå for - hun er overdrevet yndig :slight_smile:

-kramer

hold da helt op, hvor er hun bare rå-lækker… mums -forelsket -love

Jeg elsker tortie misser og hende her er da bare skøn -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Årh, hun er altså bare noget så dejlig -lovelove

Takker - hun ser osse yndig ud - men er ren og skær BALLADE.
…Burde næsten tage et billede af mine tæer og ben -høhø De er et tydeligt
bevis på, hvad Berta laver kl 5 om morgenen. :S

Karen - jeg havde håbet du ville give mig affarvningskuren, så hun kunne blive hvid -bleg

Enig -thumbs

Ihh, hvor er hun da dejlig -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er hun bare lækker -forelsket

Hun er bare dejlig søde Poly.Skøn tortie som IKKE skal afbleges nej :frowning:

Hold da op for en KANON lækker pige…

Iiiiih for pokker.

DAMN hun har et kanon udtryk -love -forelsket [oregonian_bear9.gif]

Nååerh hvor er hun sød at se på - en rigtig lille krudtugle -forelsket

For pokker da hvor er hun dog dejlig -forelsket

8 uger!!!

Hva hulen sker der med tiden?

Hold fast hun er yndig din lille prop… -forelsket

Berta takker for alle de søde kommentarer.
Specielt dem om at hun er køn, for her i huset bliver hun kaldt grimling -muhaha

Hun er smækkerlækker -love … til trods for at hun er tortie -rulleøjne

Neeej Det passer ikke! Jeg kalder hende ikke for grimling! -For det kalder jeg hendes mor :stuck_out_tongue:

Neeej Det passer ikke! Jeg kalder hende ikke for grimling! -For det kalder jeg hendes mor :P[/quote]
Kun fordi du selv har “født” hende. . . men det gør ikke hendes farver kønnere.
Stygling - det hedder hun kl. 5 om morgenen, hvor hun river ens tæer til plukfisk.
Men måske skulle vi bare sætte hende op til dig på det tidspunkt Jill :stuck_out_tongue: :S

Neeej Det passer ikke! Jeg kalder hende ikke for grimling! -For det kalder jeg hendes mor :P[/quote]
Kun fordi du selv har “født” hende. . . men det gør ikke hendes farver kønnere.
Stygling - det hedder hun kl. 5 om morgenen, hvor hun river ens tæer til plukfisk.
Men måske skulle vi bare sætte hende op til dig på det tidspunkt Jill :stuck_out_tongue: :S[/quote:twzld4e8]
Så kan vi jo bytte…jeg får søde lille Berta og i får Joey som holder “koncert” hele natten…Husk ørepropper -NAT -sover