Min Prinsesse

Lidt billeder af min prinsesse som nu er 5 måneder og den største kækepot og livsnyder -forelsket

hvor er hun kær Sine - en rigtig prinsesse !!! :slight_smile: meget smuk missen :slight_smile:

Tak søde -forelsket Nu ser du hende snart live :smiley:

Lige hvad jeg tænkte - en rigtig prinsesse -forelsket

Ihh hvor er hun da skøn. Ja en rigtig princesse -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love

Hvor er hun smuk - det er også meget tydeligt at hun er vokset -thumbs

Hun er bare så flot -høhø

-lovelove -lovelove Taaaaaaaak -love

Enig -thumbs -forelsket -forelsket -forelsket

Det lyser ud af hende at hun ved hvem der er den smukkeste og den dejligste -høhø -høhø

Enig -thumbs -forelsket -forelsket -forelsket[/quote]

Enig -thumbs -love -love -love

Jamen jamen Nillatøsen er da bare dejlig!! -forelsket

jaaaaa Nilla ved udemærket godt at hun er lækker, det er der slet ingen tvivl om og hun spiler også på det da, og hun vinder på det, for mor kan ikke sige nej til hende når hun står og piver efter mig. Selvfølgelig koger mor fisk kl 22 om aftenen hvis Nilla vil have fisk. Selvfølgelig ligger mor bogen om anatomi laaaaaangt væk hvis Nilla skal putte på skødet og nusses på maven. Mor sover selvfølgelig også uden hovedepuden hvis Nilla lige ligger så dejligt på den når mor skal i seng. Mor henter da bare sofa puden.

ja man skulle være kat

Årh hvor er hun bare søøøøøøøøøøøøødddddddd og sikke en lille Diva hun er -love -forelsket -love -forelsket

Tak søde -love Ja hun er diva med stort D

En kommende dronning, suk hvor hun er fin -love

årh hun er da bare så fin -forelsket

Hun er da ikke noget specielt Sine. Hende kan du da ikke være tjent med. -muhaha Det er bedre hvis du anskaffer dig en anden der er dig værdig og så sender hende Vanilla -forelsket ned til mig. Så skal jeg nok passe godt på hende -høhø

HI HI HI Ja det kunen du tænke dig :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs

Hvor er hun da bare skøn -forelsket -forelsket