Min Rose er kommet hjem, nu med foto

:wehuu: og hun er simpelthen sååååå sød :hjerte:

I går aftes, da jeg kom hjem var der en kort præsentation, der iøvrigt gik 100% som forventet :tihi:

Sugieh nursede Rose og vaskede ører til den bette til sidst hvæsede af hende :tihi: Hvilket gør at Rose idag konsekvent hvæser når Sugieh vil lege Mor:)

Frøken Friis er ikke meget for det nye spøgelse… hun hvæser også og trækker sig, men er til gengæld nysgerrig, så der er kontakt ind i mellem :slight_smile:

Kaya er sur og tvær og ligger ovenpå skabet… Hun knurrer og skaber sig og synes Rose er det grimmeste hun nogensinde har set.

Men lille Rose :wehuu::wehuu::wehuu: Hun er den kæreste lille strut. Nysgerrig, tillidsfuld og ikke sådan lige at slå ud af kurs :hjerte:
Hun er installeret i soveværelset med mad, vand, bakke og legetøj med netdør imellem, så de kan lære hinanden at kende uden skrammer.

I nat har hun puttet under dynen ved min numse:tihi: Godt hun vågnede til morgen:høhø:

Alt ialt en rigtig god start på sammenføring her efter 11 timer i huset :slight_smile:

Tak for en dejlig lille ‘historie’, det er altså ‘sjovt’ når den nyankomne er den der har bukserne på.

Da vi fik Chili havde Charley boet her i 14 dages tid, selvfølgelig blev han sur (selvom han var killing), men det var hende der var sur længst tid.
Han ville rigtig gerne i kontakt efter kort tid, det ville hun bestemt ikke. Han sneg sig så ind på hende og vaskede hende, når hun sov:wehuu:, men så snart hun vågnede fik han et HVÆS!!! så han sprang væk; lige til hun sov igen. Sådan gik der et par dage, så overgav hun sig.

Hvor skønt for dig at hun endeligt er kommet hjem, stort tillykke med hende :slight_smile:

til lykke med den lille strut …

Nu har jeg scrollet op og ned nogle gange, og jeg kan simpelthen ikke finde billederne. Hvor er de? :venter:

Nej, det lyder da helt perfekt, at Sugieh allerede har besluttet sig for at tage den lille under sin vinge - eller er det tunge :høhø: Jeg håber, at Rose bliver tryg ved det lige så hurtigt, som Asani blev glad for Magic. Men det lyder, som om den lille nok skal finde ud af at sige fra, når det ikke passer damen :slight_smile:

:ups::ups::ups:
Hvisker: billeder kommer altså senere… har ikke fået dem loadet endnu…:ups:

[QUOTE=galath;576212]Nu har jeg scrollet op og ned nogle gange, og jeg kan simpelthen ikke finde billederne. Hvor er de? :venter:

Nej, det lyder da helt perfekt, at Sugieh allerede har besluttet sig for at tage den lille under sin vinge - eller er det tunge :høhø: Jeg håber, at Rose bliver tryg ved det lige så hurtigt, som Asani blev glad for Magic. Men det lyder, som om den lille nok skal finde ud af at sige fra, når det ikke passer damen :)[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

På vej ind i denne tråd, tænkte jeg, at der altså mangler billeder i den.
Og vupti!! Så ser jeg dit indlæg!
:høhø::høhø:

Jeg er SÅÅÅÅ enig, Ingrid!! :thumbup:

:tihi: Rose er også glad for mit sisaltæppe.

En prinsesse på ærten.

Hold da op, jeg :besvimer:
Hvor er hun skøn :hjerte:
Hilsen Lisbeth

Nej dog, en fin lille kat hun er. :hjerte: Tillykke med hende. :slight_smile:

Ked af billedet er så ringe… Men Sugieh får besked på at lade være med at lege Mor! :tihi: Hun burde have haft mindst 15 kuld med den omsorg hun ligger for dagen… (Frk Friis får stadig lidt tår, hun er fra 13. november)

Nuuuiiiii:wehuu:

Sikke en smuksak… Er hun en siam? (Ja jeg har ingen forstand på racer:ups:)

Glæder mig meget til at følge hende og dine andre lækre katte…

Ja hun er en lilla masket siam :wehuu: Min første med tavle, men har også nogle af den gammeldags type :slight_smile: Du kan se dem i mine album, hvis du er int :tihi:

Åh hvor smukt , og så er hun endda lilla masket :wehuu::wehuu:

Hun er en darling :slight_smile:

hvor er hun fiiin :love2: ser ud som en fin øreplassering , og for nogle fine ører :smiley: tillykke med familiemedlemmet :slight_smile:

Ja, det er hun virkelig. En smuk lille kat :hjerte: :ok:

hvor en hun fin - jeg elsker slankracer

Hvor er hun bare smuk :wehuu: