Min scooter er fundet

BRÆNDT til døde er den. Og kendt nåede den også lige at blive.

http://folketidende.dk/knallert-braendt-af-ved-holeby

Møg unger!

Øv! Hvor træls og bittert

:argh: … hvad skulle det gøre godt for ?

Får du den erstattet ?

Øv! Hvor ærgerligt.
Hilsen Lisbeth

[quote=Skattekat;290452]:argh: … hvad skulle det gøre godt for ?

Får du den erstattet ?[/quote]

Nej desværre. Der skal være kasko på før den kan blive erstattet. Kasko på knallert koster 6000 kr om året, det havde jeg ikke lige råd til. Så det er bare sur røv :frowning:

Øv…da jeg så overskriften troede jeg lige du havde fået den tilbage.

Sådan nogen ¤%//((/(XXXX#¤¤##¤¤ der ikke kan lade andres ting være.

Håb blot på de finder gerningsmanden, så kan vedkommende blive dømt til at betale.

Husk at få den afmeldt hos Motorkontoret hos SKAT, hvis den havde nummerplade på !!
SURT at folk skal gøre sådan noget lort ved ens private ting :frowning:

:s:S:S

Øv, hvor ærgerligt for dig, Nat.

[quote=Felis;290482]Øv…da jeg så overskriften troede jeg lige du havde fået den tilbage.

Sådan nogen ¤%//((/(XXXX#¤¤##¤¤ der ikke kan lade andres ting være.

Håb blot på de finder gerningsmanden, så kan vedkommende blive dømt til at betale.[/quote]

Ja da jeg fik opkaldet og han sagde “Det er nakskov Politi” tænkte jeg “YES”

Men næh nej.

Gerningsmanden tvivler jeg på kan findes. Der var stort set intet tilbage af scooteren.

[quote=Quanti´s;290492]Husk at få den afmeldt hos Motorkontoret hos SKAT, hvis den havde nummerplade på !!
SURT at folk skal gøre sådan noget lort ved ens private ting :-([/quote]

Politiet tager kontakt til motorkontoret for mig :slight_smile:

Ja…

[quote=Natascha;290503]Ja da jeg fik opkaldet og han sagde “Det er nakskov Politi” tænkte jeg “YES”

Men næh nej.

Gerningsmanden tvivler jeg på kan findes. Der var stort set intet tilbage af scooteren.

Politiet tager kontakt til motorkontoret for mig :slight_smile:

Ja…[/quote]

Det er altså desværre ikke nok, med mindre de sender den brændte plade ind, det skal du altså lige vide.
Man skal udfylde en bortkomst erklæring hos SKAT før køretøjet er afmeldt.

[quote=Quanti´s;290515]Det er altså desværre ikke nok, med mindre de sender den brændte plade ind, det skal du altså lige vide.
Man skal udfylde en bortkomst erklæring hos SKAT før køretøjet er afmeldt.[/quote]

Iflg ham politimanden så ville de sende pladen ind til dem :slight_smile:

sikken da en gang møg, det er ski da synd for dig.
ka bare ikke ha at nogle ikke ka lade andres ting være i fred.

der er dog en positiv ting ved at den er fundet og det er at du ikke længere behøves at lede efter den.
at den så samtiddig er udbrændt er måske osse godt nok(selvom det er noget rø.) for havde du fået den igen var den nok så smadret både kosmetisk og mekanisk at den ville være ubrugelig og alt for dyr at bygge op igen.

OK Men tjek lige op på det om en uges tid.
Du kan få mit direkte nr hvis du vil, så tjekker jeg det gerne ! :smiley: