Min scooter er stjålet

En eller anden idiot kan åbenbart ikke kende forskel på dit og mit. Så han har lige haft for lange fingre.

Scooteren er en giantco sprint med nummerplade VX5914 (Som sikkert er pillet af). Og den er sort og blå.

Sikke noget l*rt Natascha :trøste:

Det værste er næsten at der stod 2 scootere. Den ene virker ikke, det gør den anden. Hvorfor kunne de så ikke tage den der ikke virker? Er de bare heldige eller hvad…

:lys-ide::lys-ide:

De kunne jo ikke køre væk på den der ikke virker…

:fløjte:

De kunne jo ikke køre væk på den der ikke virker…

:fløjte:[/quote]

Jo, for den virker nu fint. Det er bare bagdækket der ikke har det så godt. Men det kan de da ikke se. Og slet ikke når de har taget den om natten.

Desuden, hvis den ikke virkede, så ville de jo ikke kunne se det uden at have prøvet at starte den. Og det kan jeg jo se at de ikke har gjort.

Øv hvor p… irreterende Natascha. Kan folk da ikke bare holde fingerende for dem selv.

Åbenbart ikke. Sådan en idiot skulle have klippet fingrene af, så gør han ikke det igen.

Men jeg har efterhånden indset at jeg ikke ser min scooter igen. Politiet gider jo ikke gøre noget, såh han fik sig lige en gevinst på 6000 kr.

[quote=Natascha;282936]Åbenbart ikke.
Sådan en idiot skulle have klippet fingrene af, så gør han ikke det igen.

Men jeg har efterhånden indset at jeg ikke ser min scooter igen. Politiet gider jo ikke gøre noget, såh han fik sig lige en gevinst på 6000 kr.[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Så ka’ staklen altzå ikke klø sig i rumpen, næsen, ørerne eller noget…

:inlove: