Min skønne dreng; Minik - 5 mdr

Han er bare sååå dejlig :hjerte: Mit “lille” bulderhoved, man er aldrig i tvivl om hvor han er med sine store poter og store krop, måske fordi han selv ikke aner hvor stor han er :tihi:

Han skulle lige holde øje med om hækken blev lav nok, så man kan se udover markerne :cool2:

Den dreng er bare gået ret i :hjerte: på mig… jeg er vist godt og grundig gammeldaws forelsket :love2:

Kæft hvor ER han bare flot!! Sikke et pragteksemplar af en bulderbasse - er han fra egen avl?? Eller en du har købt til avl (eller bare kælekat)??

Tak :slight_smile: Minik er helt og aldeles hjemmelavet :wink: Og ja, vi håber da at han skal bidrage lidt med et par kuld, men kun tiden og udviklingen vil vise om han får lov :slight_smile:

Han er blevet meget mere “voksen” siden sidst). Men han ligner stadig en skøn bamse - om end en balladeagtig en af slagsen. :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;650230]Tak :slight_smile: Minik er helt og aldeles hjemmelavet :wink: Og ja, vi håber da at han skal bidrage lidt med et par kuld, men kun tiden og udviklingen vil vise om han får lov :-)[/QUOTE]Håber temperament og udvilkling kommer til et UG, for udseende-mæssigt er han jo enormt godt skruet sammen, kan forstille mig interessante kuld og kombinationer på sådan en flot fyr…:besvimer:

:wehuu:

Han er en skøn knægt :smelter::smelter:

Hvorfor hopper jeg lige i med begge ben hver gang du smider billeder på…:smelter: kææææft at jeg aldrig lærer det :slight_smile:

Han er rigtig lækker - superdejlige billeder :ok:

Han er da vist en der har lært at drikke “røgøl” med de mullere han viser frem :høhø:

Super skøn knægt :hjerte: