Min skønne flok

Ja, jeg vil lige vise jer, hvorfor slaven herhjemme, har været ovenud glad og overskudsagtig de sidste to uger.
Jeg valgte jo at neutralisere min sidste avlshun af flere årsager for to uger siden. Den ene af grundene var, at hun ikke kunne udstå sin søster og datter. De fik et smæk med poten og et pænt hvæs, hvis de bare nærmede sig hende.
Nu har der ikke væres så meget som ét eneste hvæs de sidste to uger, og se lige hvordan jeg finder dem stort set hele tiden! :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg vil gerne beklage antallet af billeder, men det smelter mig bare fuldstændigt, hver gang jeg ser dem sådan! :inlove:







Til sidst et bonusbillede, som viser hvor magelig mit begge beholder tøs er. Jeg havde været ude i haven med dem i 3 timers tid i går, så lukkede jeg terrassedøren, og så kom storsvedende dust ind, og lagde sig sådan på min dyne, som lå på sofaen! :wehuu:

Hvor er de skønne. Det var godt du fik den sidste neutraliseret så der kom ro på flokken :wehuu:

:wehuu: Det der…det er lykken. Fantastisk gave du gav dine katte, da du tog den hårde beslutning og fik Mille neutraliseret.

Hvor er de altså bare dejlige og sååå gode venner
Hilsen Lisbeth

Hvor er det dejligt hun kan med dem nu :iloveyou:

Hvis man ikke smelter når man ser sådanne billeder, har man da et hjerte af sten.
Nøj de er kære:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Knus Elin

Fine bimsebunker :hjerte::hjerte:.

Hvor er de altså bare lækre

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de dejlige. Godt der blev ro i familien, efter hun blev neutraliseret.

SMELTE!!! :hjerte: -wehuu :hjerte: -wehuu :hjerte: -wehuu :hjerte: -wehuu :hjerte: -wehuu :hjerte: -wehuu

Netop, det er da til at smelte totalt over :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Man smelter da til en pyt når man ser de billeder :wehuu::wehuu::wehuu:

Skønt at høre/se, at der igen er kommet idyl i flokken :thumbup:

Hvad skal jeg dog sige - når ord ikke rækker.

Pragtfuldt…pragtfuldt -engel -engel -engel -engel

Det er slet ikke for mange billeder! Det smelter jo ens hjerte, med sådan en gengældt hengivenhed :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:-love-love-love-love

Puuhha… :ked::ked: Behøver jeg at sige, at denne tråd trak tænder ud. Sad lige og kiggede på nogle af mine gamle tråde igennem.
Her… Puha… Her er både elskede Mille og elskede Dusse. Det bliver bare aldrig aldrig det samme igen… Det der var jo min første rigtige flok. :hjerte::hjerte::hjerte:

hvor er de smukke, og hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile:

Jeg kan godt forstå det er svært at se på…men varm dit hjerte ved at de missebørn har haft det bedste liv man kunne ønske sig når man er mis…billederne emmer jo at ro og tilpashed :slight_smile: hold fast i det når sorgen bliver for svær.