Min skønne nye dreng

Sidste fredag sneg der sig en herlighed ind i vores lejlighed :tihi: Han er noget så skøn og kan knurre så højt som en løve. Sammenføringen har været forholdsvis nem (så længe jeg ikke er overbeskyttende :ups:)
Vívil og Flykra undrede sig noget over den “bette l**t” der ikke tog afsted igen, men har nu accepteret ham og i går og i dag har der slet ikke været hvæsen/knurren overhovedet :thumbup:

I får liiige et par billeder af Artos; den lille kat med det kæmpe ego :tihi:

Tillykke med ham - han er dejlig

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:uha:Det er dog et bedårende ansigt den bette fyr er udstyret med:wehuu:

Stort tillykke med ham:)

Nøjjj, hvor er han dejlig :wehuu:
Sådan en lille fyr har jeg altid drømt om at få, men det bliver nok ved drømmen :brist:

[quote=Itzy Bitzy;184154]Sidste fredag sneg der sig en herlighed ind i vores lejlighed :tihi: Han er noget så skøn og kan knurre så højt som en løve. Sammenføringen har været forholdsvis nem (så længe jeg ikke er overbeskyttende :ups:)
Vívil og Flykra undrede sig noget over den “bette l**t” der ikke tog afsted igen, men har nu accepteret ham og i går og i dag har der slet ikke været hvæsen/knurren overhovedet :thumbup:

I får liiige et par billeder af Artos; den lille kat med det kæmpe ego :tihi:[/quote]

neeej hvor er han fin:wehuu::wehuu:
tillykke med ham :tihi:

han er bare såååååååååå skøn :slight_smile: jeg havde den ære at få lov til at kramme på ham i søndags - han er 110% ægte vidunderlig!!

han lå på mig som om han aldrig havde bestilt andet…

1000 tak for en MEGET hyggelig eftermiddag Majbritt !!

-kramer

Arjj… han er da kær!!!
Og i “rigtig” siamserfarve :slight_smile:
Til lykke med ham…

Hvor er han fra? bare nysgerrig…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op for en lækkerbisken… tillykke med ham, hvor er du heldig at der sådan kommer en skønhed snigende ud af det rene ingenting.

-høhø

Åhh, hvor ser han da bare dejlig ud. Tillykke med ham :wehuu::wehuu::wehuu:

MUMS siger jeg bare, hvor er han dejlig. Det er bare det dejligste missedyr jeg længe har set.:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Nååååh så fik Eddie endelig lidt konkurrence:-) Hvor er han dog sød - han har sådan et kækt blik:-)

Jeg har drømt om en brunmasket siden jeg var barn - en dag får jeg sådan en:-)
Indtil da må jeg få mig et par alternativt maskede katte herhjem:-)

Tillykke med ham! Hvor er han dog sød:-)

Jøsses da han er jo gudesmuk :love:

Tillykke med det lille myr

Hvor er han lækker -love

Nååårh, en sød lille fyr :hjerte::hjerte::hjerte:. Tillykke med ham - og med sammenføringen.

Nuui en lille mus…han ser overnuttet ud.
Kan godt forstå du er forelsket.
Han syner ikke af meget i nullerputsengen…den er ligesom vokset flere størrelser :tihi:

:wehuu: Hvor er han bare SKØØØØØNNNN . . . . . :wehuu:

Nårrrhhhh… for en charmetrold :wehuu::wehuu:

Et stort tillykke med ham -weee

Næhh, hvor er han bare sød og lille bitte!!
Måske det her lyder underligt, men det er som om i passer sammen. Altså i komplimentere hinanden godt!

[QUOTE=Battlestar;184201]han er bare såååååååååå skøn :slight_smile: jeg havde den ære at få lov til at kramme på ham i søndags - han er 110% ægte vidunderlig!!

han lå på mig som om han aldrig havde bestilt andet…

1000 tak for en MEGET hyggelig eftermiddag Majbritt !!

-kramer[/QUOTE]

ja, tak for en hyggelig eftermiddag :smiley: Artos elsker gæster…især når de vil nusse ham hele tiden :thumbup:

[QUOTE=kamikaze;184329]Nuui en lille mus…han ser overnuttet ud.
Kan godt forstå du er forelsket.
Han syner ikke af meget i nullerputsengen…den er ligesom vokset flere størrelser :tihi:[/QUOTE]

Ja, nullerputsengen kan indeholde ca 5xArtos :tihi: I går lå de der alle 3, så den er super til lidt “fælles-hygge” :thumbup: