Min skønne nye dreng

Kæresten har lige uploadet nogle videoklip af skønheden :stuck_out_tongue:

Tillykke med skønhedern, han har virkelig et lækkert charmerende look:wehuu:

Jamen nej hvor er han bare cute - og virkelig smuk:wehuu:

Hold op hvor er han bare over dejlig og super skøn :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er helt vil med det video klip hvor Flykra lige aer ham med poten, hold op hvor er det bare kært :wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Troldegaarden;184400]Hold op hvor er han bare over dejlig og super skøn :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er helt vil med det video klip hvor Flykra lige stikker til ham med poten, hold op hvor er det bare kært :wehuu::wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Ja, det er så sødt :wehuu: Det var første gang hun tog kontakt til han uden nogen form for hvæsen eller knurren :thumbup:

Må jeg spørge om han er brun masket? Har ikke lige forstand på maske farverne.

Ja, han er brun masket :slight_smile:

[quote=Itzy Bitzy;184352]Kæresten har lige uploadet nogle videoklip af skønheden :stuck_out_tongue:

Artos vi hepper på dig her ovre fra det jydske. det der papir er noget farligt noget:thumbup:

er din kæreste svenesker? forstår ikke en prik af hvad han siger.:ups: haha

:tihi: nej, han er skam færing (ligesom mig)

nå okay, det gør ikke det hele meget bedre:tihi: jeg håber du kan snakke bedre dansk end ham så:tihi::kryds:

-LOL Vi ka’ skam begge tale ok dansk…når situationen kræver det :tihi:
Prøver lige p.t. at få Artos til at skifte fra at mjawe på sønderjysk til at mjawe på færøsk :rock: (den færøske mjawen lyder lidt mere krævende -LOL)

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja men han skal nok få det lært - han har jo de to store at lytte til… jeg syntes nok der var lidt forskel i accenten hos flykra -LOL

men i 2 snakker jo super dansk - der er intet at sætte en finger på :smiley:

[quote=Battlestar;184901]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja men han skal nok få det lært - han har jo de to store at lytte til… jeg syntes nok der var lidt forskel i accenten hos flykra -LOL

men i 2 snakker jo super dansk - der er intet at sætte en finger på :D[/quote]

så er jeg lidt mere rolig . ellers blev jeg jo nød til at få fat i en tolk:ups::tihi:

[quote=Battlestar;184901]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja men han skal nok få det lært - han har jo de to store at lytte til… jeg syntes nok der var lidt forskel i accenten hos flykra -LOL

men i 2 snakker jo super dansk - der er intet at sætte en finger på :D[/quote]

Ja, Flykra mestrer den færøske mjawen til UG…hun er måske lidt for god til det…tøsen holder jo aldrig op med at kræve :argh:

-LOL

Tillykke med ham, han ser dejlig ud :wehuu:

TILLYKKE med den lille charmetrold - han er da godt nok lækker :wehuu::wehuu::wehuu:

hvordan gør du sådan at alt omkring ham bliver utydeligt så det er ham der er i fokus? :ups:

Kæresten svarer:
billedet er taget med et Canon 400D speglrefleks og med en billig canon linse med fastblænde på 1.8f og 50mm. Den lave blænde gør at linsen får meget lys ind, så den er idéel til indendørs brug og portretbrug. Og så gør den lave blænde at linsen kan sløre baggrunden dejligt meget :slight_smile:

er selv en amatør fotograf så har ikke så meget styr på det tekniske, så håber jeg har givet den rette forklaring :slight_smile:

Linsen kostede vist kun omkring de 700-750 kr fra kamerahuset.dk. Også skal nævnes at mit speglrefleks kamera Canon 400D er et gammelt model idag og burde kunne skaffes for billige penge :slight_smile: nyeste model hedder 500D.

mvh

“Svenskeren” Kim

[quote=Itzy Bitzy;185098]Kæresten svarer:
billedet er taget med et Canon 400D speglrefleks og med en billig canon linse med fastblænde på 1.8f og 50mm. Den lave blænde gør at linsen får meget lys ind, så den er idéel til indendørs brug og portretbrug. Og så gør den lave blænde at linsen kan sløre baggrunden dejligt meget :slight_smile:

er selv en amatør fotograf så har ikke så meget styr på det tekniske, så håber jeg har givet den rette forklaring :slight_smile:

Linsen kostede vist kun omkring de 700-750 kr fra kamerahuset.dk. Også skal nævnes at mit speglrefleks kamera Canon 400D er et gammelt model idag og burde kunne skaffes for billige penge :slight_smile: nyeste model hedder 500D.

mvh

“Svenskeren” Kim[/quote]

hold da op, når det er et prof kamera kan jeg godt forstå det er lidt bedre end min.:tihi::tihi::tihi:

og Itzy, tak fordi du sladrede til “svenskeren”:ups::ups:

:klapper::klapper::klapper: