Min slave forstår mig ikke

Hvordan får man sin slave til at forstå katsk?

Den anden nat gik jeg rundt i stuen og miavede på min allersødeste måde, og der var ingen reaktion fra hende.
Så begyndte jeg at sige som min søster gjorde da hun var i løbetid. Det fik hende da lige til at tænde lyset for at se om der var noget galt, men hun slukkede hurtigt igen, da hun så det var mig, og hun sagde at jeg skulle ligge mig til at sove igen.
Jeg hoppede op i sengen til hende for at blive nusset lidt, og det fattede hun da. Så hoppede jeg ned og løb ind i stuen, og regnede med at hun fulgte med, for sådan plejer jeg ikke at gøre, men næh nej, hun lagde sig bare til at sove.
Det gjorde jeg så også, for hun fattede jo ikke noget alligevel.

Da hun endelig stod op, begyndte jeg igen at miave på min allersødeste måde, men hun fattede stadig ikke, at jeg ville fortælle hende noget.
Hmm, hvordan skulle jeg få hendes fulde opmærksomhed?
Så lagde jeg mig under stolen, og begyndte at lege med en mus, og pludselig vågnede hun op, det var nemlig en rigtig levende mus. Altså den havde været levende, men det var den ikke mere. Jeg havde vist leget for meget med den i løbet af natten.
Og ved i hvad hun gjorde, da hun havde sagt jeg var en døøøgtig misser? HUN SMED DEN UD!!! Helt ud over hegnet til haven, så jeg ikke kunne få fat i den igen.
Øv, hvor blev jeg skuffet og ked af det :ked:
Jeg har vist ikke været alt for heldig med hende.
Hilsen Lille V

Ha ha - Lille V - du er da bare så dygtig. En skam Dorthe ikke synes det. -LOL

Ej Dorte, det kan da ikke være rigtig at du smed fangsten ud :thumbdown:

:tihi:

Kære Lille V…:wehuu:

Vi kender det…vi kender det…
Vores slaver er heller ikke altid nemme.

For det meste er de i vejen - især når vi henter katte-slik i skufferne.
Selvbetjening hedder det.

Ingen servering.
Vi bliver for tykke med for meget katteslik.

Hvad med slaverne - vi har set mange slaver, som er for tykke;
men ih- de spiser bare videre.
Der er forskel på patte-dyr…:frowning:

Knus og kram til dig…dit kære væsen :wehuu:

Monas katte

Eiiijj Lille V, gjorde hun virkelig det :thumbdown:
Havde du boet her havde jeg skam rost dig fordi du var så dygtig, tror jeg nok :tihi:

-what-what

Hvad skal jeg sige ???

Jeg er RYSTET over det du skriver…

Kom hjem til mig, her er det MIG der bestemmer…

-høhø-høhø

Silke-pigen