Min smukke knægt

Syntes ikke ulykken vil tage nogen ende for os. Vi mistede i mandags vores elskede Boromir , han sov simpelthen ind i hans hule i vindueskarmen uden nogen forvarsel…

Vi valgte derfor at få ham opduceret og har nu fået svaret, Boromir døde af HCM :græde:

Jeg er bare så ked af det lige nu, glædede mig ellers over Tutsie igen tog på, Jack var faldet til her og trives super - men så vælter alt dette bare ind igen. Sov sødt mors knægt

MVH
Gitte

Åh nej…Det gør mig ondt

Knus og tanker til dig

Åh nej, det gør mig så utroligt ondt for dig.:ked:
Den smukke missemand han var.
Trøstekram Lisbeth

Åh, hvor er det trist! :ked:

Min hamster sov også bare ind (et lille halvt år siden) - og jeg frygter virkelig bare at finde en af kattene sådan. Åhh. :frowning:

:kram: herfra.

Det gør mig så inderlig ondt

:lys:

Det gør mig ondt for dig - der har været meget sorg i dit liv på det sidste, og det må være hårdt at bære.

Trøst og gode tanker Jette.

Puhaa, det er næsten ikke til at bære alt det du går igennem med dine katte -kramer

God rejse over regnbuen lille misser :rip:

Åhh, nej Gitte!! Hold op hvor bliver jeg bare ked af det på dine vejne! Jeg ved garanteret kun halvdelen af hvad du har gået igennem for de katte og så skulle det her ske! Hvor er det tragisk!!

Jeg kan slet ikke lade være med at mindes alle de smukke katte som ikke er her længer. Jeg synes godt nok det ramler lige i tiden!!

Mange tanker til dig!!! Hvor er det bare trist!!!

:trøster:

Boromir…:lys: til rejsen…

Det gør mig meget ondt at høre.
Heldigvis lader det da til at han gik bort på den bedst tænkelige måde (mens han sov derhjemme og var tryg).
RIP Boromir - og kram til jer

sov sødt smukke dreng

Åh nej, det gør mig rigtig ondt at høre.

Sender dig varme og medfølende tanker :lys:
Knus Gitte

Det gør mig utrolig ondt:(

:rip:rigtig god tur over broen
vi vil gerne tænde nogel:lys: :lys: for dig
mange :trøste: herfra

God rejse smukke mis. :ked::lys::lys:

:kram: :kram:

:rip: Smukke Boromir:ked:

Store -kramer til dig og dine.

ej hvor trist… :ked:

:kram:

Ingen har fortjent at skulle miste så mange elskede katte på så kort tid - og på så tragisk vis, som I har gjort Gitte.

Jeg sender dig kærlige tanker og et stort kram -kramer

Sov godt Boromir :rip: