Min sofa knurrer

Af en ukendt årsag er vores sofa begyndt at knurre :klo:

Har spekuleret på årsagen og kan kun finde denne:

Ham her…

… ligger nemlig inde under den og mener at Nanna da er noget af det mest afskyeligt dumme, han er blevet udsat for i sit liv :smiley:

Som I måske kan regne ud, har Jan ENDELIG efter ca 12 års venten, fået sin Maine Coon -love
Så mangler vi bare at ham den lille kommer ud fra sofaen, så de to også kan hilse på hinanden -LOL

Så, hvis jeg i den nærmeste fremtid taler om Jarl, så er det altså ham den lille, jeg mener :wehu:

Som sædvanligt et nordisk navn - denne gang med en stærk betydning, da Jarl har brug for det… læsRigs Vandring , hvis I vil vide hvad navnet betyder :slight_smile:

ps, billedet har jeg tyvstjålet fra www.mismatch.dk - det er nemlig temmelig svært at få et bilede af en sortsmoke missekat inde under vores sofa!!!

Nøøøjjj, hvor er han dejlig, stor tillykke med den nye missedreng .-)

Tillykke med tilføjelsen :slight_smile:

Tusind gange tillykke! Hvor ser han dejlig ud :wehuu:

Uha, uha, Jarlen der er da bare noget af det dejligste - håber han snart falder til.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med ham Ann og Jan

:flag::flag::flag::flag:

godt fruen ikke fik sin vilje med Stærkodder :uha:

Pssst Stinnen - det her hende AnnK herinde med linket til annK butik der havde den der bamse jeg før talte om

Hils Jan og ønsk ham tillykke med den smukke mis. :wehuu:

Jeg håber ikke at det tager alt for lang tid før han kommer ud og presentere sig :høhø:

:hjerte::hjerte::hjerte:

I Guder for en skønnert !!!

Hold da fast, sikke farver og sikke øjne.

Hjerteligt tillykke med ham, Ann.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med ham! Hvor er han bare lækker! Han skal nok blive en stor og barsk Maine Coon!! :slight_smile:

:wehuu: Tillykke med ham, Ann …og så kunne jeg også godt leve med en knurrende sofa :høhø:

Hvor er han skøn! Tillykke med ham! :flag:

Også en knurrende sofa til mig tak :wehuu:

Ååååhr, hvor skønt. -wehuu

Tillykke med misseren.

Skal måske lige tilføje, at indtil Jarl fik Nanna i hovedet havde han hilst på Banden med høj haleføring og alle tegn på at han gerne ville være venner :thumbup:
Banden er indtill videre ved at holde fagligt møde i soveværelset ang den videre strategi for accept af den knurrende sofa…

Ting synes han er vildt spændende - men engang imellem er hun altså nødt til at lave et aby-drama. :rock:

Leo kan godt nok bevæge sig meeeeget laaaangsomt og forsigtigt! Hun foretrækker at have ham lidt på afstand, men er nysgerrig nok…

Aske har naturligvis hilst pænt og ordentligt ved at dutte næser og snuse numse - og så ellers mest interesseret sig for om madskålen var fyldt! :høhø:

Tjalfe har betragtet ham den lille på afstand… været henne og snuse ind under sofaen… og så ellers interesseret sig for om madskålen var fyldt!!! :tihi:

Dise ligger langs sofaen, bag mine ben… og jeg har allerede en gang set en lille sortsmoke pote puffe til hendes hale :wehu:

nååå :wehuu::wehuu::wehuu:
Hvor er han nuser:thumbup::thumbup:

Tillykke til Jan med skønheden :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Håber banden opfører sig ordentligt :kryds:

Tillykke med den smukke mis.
Uha den farve, han er skøn.
hilsen Lisbeth

Hvor er han sød :wehuu: Tillykke med ham :slight_smile:

Åhh Hvor er han dejlig. Stort tillykke med ham

GUD hvor er han skøn …

Stort tillykke til Jan med Jarl!!! og tillykke til Jarl fordi han har fået et super hjem :flag:

Hvor er han sød og smuk :wehuu::wehuu:

Tillykke med ham