Min sort-hvide ko-kat

Ja, det er det med temperamentet, der tager mig helt med storm! (gad vide, om jeg stadig har navneforbud :?:p)

Jeg håber på en let og hurtig fødsel for smukke Dellemor, og med tilpas antal sunde og smukke mislinger :wehuu: Og tager igen hatten af med schwung, bukken og hof-skrab for jer, der overkommer opdræt :uha:

Kære Misi, nu er Delle slet ikke drægtig med mindre det er Bente kat der hedder det :slight_smile:
Jeg tror faktisk kun hun kan blive drægtig om sommeren hvilket ikke gør noget :slight_smile: for hun har fået 3 kuld ialt alle i juli måned ( der er der åbenbart bid LOL …første gang fik hun 5 stks…den ene døde samme dag et par timer gammel ( fostervand i lungerne ) så var der en der gik til næsten 14 dage gammel, andet kuld blev taget vej kejsersnit 3 killinger men en død det var den der var årsag til kejsersnittet, og den sidste gang er den med hende her i…
Vedhæfter lige et par billeder af mor :
Miramacats Delilah
og far
Bad Morrong Titanic

hvor er de dejlige…se lige de hjerte-næser…
ja jeg har en Dallemus som er højdrægtig…tak Misi

Tak Bente :slight_smile: ja de er søde…det er jo ikke til at finde ud af Dallemus eller Delle LOL pøj pøj med fødslen, spændende også med farverne…

Hvor er hun da fiiiin:wehuu::wehuu::wehuu:, må man spørge hvem som skal have denne fiiiine ko kat

Hvor ser hun da skøn ud, den lille bamse :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tak Pernille og Denise :)…

Tak Litza - jeg klokker godt i det ind i mellem, også her: Pointen var jo, at du har en dejlig lille ko-datter af den smukke Delle! (smiley-med-narrehue her).
Hvad hedder smukke mor Delles farver egentlig?
Det er de samme farver som Bentes Dallemus, som jeg var skudt i fra første øjekast: Hun var ikke særlig selskabelig i sit forrige hjem, hvor jeg hentede søde Leise, min hanskat. Men da jeg så hende øverst oppe i kradsetræets køje, røg det ud af mig “Hvor er hun smuk!”
Det samme må jeg sige om dine skønheder! Dejlige! Jeg elsker både PER og EXO!
Hvem er mor og far til din Dellepige?
Hvor gammel er hun?
Opdræt er meget krævende følelsesmæssigt, og du har sandelig haft meget at slås med mht fødsler og stakkels småtlinger. Håber, at Dellemor er så ung, at det er et spørgsmål om at finde den rette makker til hende, så deres gener spiller sammen i stedet for modsat.
BTW, blandt alle de flotte: Hvem er NuNuu’s forældre? For hans farver er da helt exceptionelt flotte i fordelingen :wehuu: Og sikket rundt, rundt ansigt -love
-love-love-love

Misi, nej du klokker ikke i det :slight_smile:
Delles farve er blåtortie-hvid ( uden tabby ) Delles mor er faktisk Helsa som Diana har og hendes far er en Validan kat, Delle kommer fra Tyskland og hun er ca. 3½ år…
Nunuss far hedder Ocalicos Chain Reaction og hans mor er Unique Okey-Dokey, kombinationen kan ikke laves mere da jeg ikke har de to katte mere…
Vi kommer alle ud for lidt af hvert som opdrætter der er både glæder og sorger…men Noget må jo drive os :slight_smile:

MiSi: dette er smukke Delles mor.

Hun er lige blevet neutraliseret og skal bo hos min onkel fremover som kæle-kramme-kat :slight_smile: Jeg forelskede mig fuldstændig i hende, da jeg så billedet af hende hos den tyske opdrætter, hvor Delle er fra. Og da jeg fik tilbuddet om at købe hende, sprang jeg til med det samme og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Helsa er noget af de skønneste man kan forestille sig.

Hvis det ikke var fordi, hun ikke går særlig godt sammen med mine andre katte, ja så blev hun også er hos mig resten af hendes dage. Men Helsa fungerer ikke godt sammen med andre katte og bliver sur og stresset af dem. Så da min onkel spurgte, om han så måtte få hende, tog jeg beslutningen om, at lade hende være sofa-pude hos ham.

Diana, hvor er det godt at Helsa får et dejligt hjem og du har stor mulighed for at følge hende hos din onkel så bedre kan det ikke være…
Helsa laver simpel hen de skønneste børn, se bare din Rapand, hun er noget helt specielt:slight_smile:

Åh ja, HelseBelse - hun gjorde indtryk på mig, bare fra fotos på Dianas hjemmeside.
Jeg kan ikke huske alle katte hos de opdrættere, jeg kender, men jeg prøver!
Og jeg gør gerne, hvad jeg kan for at formidle gode hjem til katte, der behøver omplacering.
I mellemtiden nyder jeg jeres fotos af smukke, smukke søde Per/Exo’er :wehuu:

Misi, Helsa er også utrolig smuk SUK Diana har så mange smukke katte og også opdrættet så mange smukke :slight_smile: af Dianas hanner er Victor min favorit, hans børn altså ( savle) men de andre hanner er bestemt også dejlige :slight_smile:

Nååååh lille sortbroget missebarn m. dito mor !:hjerte:

Knuser fra Cats og Conni