Min søster har fået en pige i nat

… Og er der så nogen butikker der er åben så jeg kan shoppe babytøj :argh:

Ej, pjat :slight_smile: Min lillesøster har fået den sødeste lille perfekte Valentinsbaby…

Så nu er jeg MOSTER :hjerte:

Tillykke med din nye tittel som moster :slight_smile:

[quote=Abaddon;336251]… Og er der så nogen butikker der er åben så jeg kan shoppe babytøj :argh:

Ej, pjat :slight_smile: Min lillesøster har fået den sødeste lille perfekte Valentinsbaby…

Så nu er jeg MOSTER :hjerte:[/quote]

Tillykke med din nye titel :flag:

STORT TILLYKKE med din nye titel :hjerte:

:flag: :flag: Hjertelig til lykke med moster-titlen…:flag: :flag:

Tillykke med mosters Baby.
Du skal vide jeg har de flotteste babytrøjer…hjemmestrikkede og helt nye og ubrugte…til salg (til fordel for mine hittemisser).
De har været Mosters Emil’s og han har aldrig haft dem på.

Tillykke til moster :tihi: :flag: :flag: :flag:

UDEN fotos af vidundret tsk tsk:):):):):):)tillykke med familieforøgelsen:)

Tillykke med den nye titel! Hold op jeg glæder mig også til at blive moster engang!

Tillykke med din nye titel og tillykke til din søster med babyen :flag:

Stort tillykke med din nye titel og din søsters pige/dreng? :flag:

Den første nevø/niece er noget specielt.

Skal først op og se hende om 15 min! Desværre har jeg intet kamera, da jeg er ved min anden søster i Århus. Men vi skal til Horsens om lidt!:wehuu: Men regner med at tage et grumset billede med min mobil til jer :tihi:

Er helt oppe og køre - vi fandt en Rema der havde åbnet og købte for 200 kr babyting derinde, også op og købe den største buket blomster.
Vi er 7 søstre i alt - så mon ikke der er andre af mine søstre der har fået samme ide - det er den allerførste niece/barnebarnpå denne side af familien nemlig! :inlove:

Tillykke med moster-titlen og det nye familiemedlem :slight_smile:

Et stort tillykke :slight_smile:

Så fik jeg hilst på det nyeste familiemedlem Julianne :wehuu:

Åh, stort tillykke!:flag:

Jeg er gået fra at synes at børn er ækle, til at andres børn er rigtig søde. :høhø: Om jeg nogensinde når til at ville have børn selv, er et godt spørgsmål - men indtil da; tak for billedet af det lille vidunder. :hjerte:

Hehe, ja… Jeg synes også andres børn er søde… men der går nok også en 5-10 år før jeg er voksen nok til at få et selv :ups: Kan godt blive grebet af trangen, men ej… Jeg er simpelhen ikke parat til at sætte en anden person forrest 99% af tiden :ups:

Men nøj, hvor så hun bare lille, nuttet, kær og enormt nem ud den lille Julianne…!:wehuu:

Stort tillykke.
Åh, hvor er hun sød :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Sååå skal der shoppes babytøj!!!

Først stort tillykke med det lille vidunder og din nye titel :flag:

Og NUIIIII, hvor er hun bare helt uimodståelig skøn og dejlig :wehuu:

Kh.
Marlene - som nu blev skruk igen :hjerte: