Min soulmate på fire poter er jer ikke mere

Så strålende man igen og så rammer livets realitet igen med sådan et slag i maven at man mister luften for et øjeblik og hjertet bliver flået ud af brystkassen :’(
Jeg har idag sagt farvel til min store kærlighed min soulmate på fire poter <3 <3 <3 <3 <3
Min elsket Spiloki Spike <3 <3 <3 <3
Vi fik over 10 år sammen og jeg er dyb taknemlig for hver øjeblik vi fik sammen , du veg ikke fra min side I alle de år . Du var en drøm der blev til virkelighed . Vi har været dårlig tider igennem og men også fantastiske tider . Og du var en af mine store livsændringer i mit liv ,du startet så meget og var grunden til så meget godt i mit mit /vores liv <3 <3 <3 <3 <3
Du skænket mig hverdag din ubetinget kærlighed og hver dag smeltet mit hjerte når jeg kigget dig i dine smukke kærlige øjne og strøg mine hænder igennem din smukke tegl røde pels og du gav mig kys . Eller kaldet på din menneske moar når du manglet hende og ikke kunne finde hende ,på din bestemte hæse bestemmende måde for at få min fulde opmærksomhed men du gav mig så meget <3 <3 <3 Mit hjerte slog altid en ekstra slag og i dag blev det brudt i 1000 stykker ,troede ikke det kunne brydes i så mange stykker mere ,men det kunne det ;’(
Kære Spike du vil altid have et meget speciel plads i mit hjerte <3 og jeg ved du altid vil passe på mig som du også gjor i live . Jeg elsker dig så højt min gamle dreng <3 <3 <3
Og det var den sidste ære og kærlighed jeg kunne give dig ,at være der da du drog det sidste åndedræt og hurtig faldt i søvn i mine arme mens mine tår trillede ned over mine kinder og jeg fortalte hvor højt jeg elsket dig <3 <3 <3 <3 ære være dit minde <3 <3 <3 <3
I nat vil du lyse ned på mig fra stjerne himlen og jeg vil sende dig en varm og kærlig tanke <3


:kram:

:kram:

:rip: smukke Spike

:lys:

:kram:

Det gør mig meget ondt Heidi :kram:

God rejse skønne, dejlige Spike :lys:

:kram:

:lys:

:lys:

Mange tanker til dig Heidi

-kramer

-kramer

:rip:

:lys:

:kram:

:lys:
:kram:

:lys:
Det gør mig så ondt for dig, Heidi. Jeg ved, hvor meget Spike betød.

-kramer

Åh, det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

:kram:

:sørger:

:lys:

:lys:

God rejse Spike :lys:

:kram: