Min spanske kat fra Barcelona

Inspireret af Felis tråd med hendes søde små porcelæns katte, fik jeg lige lyst til at vise husets eneste kattefigur frem.

Jeg fik den af mine killingekøbere som skulle til Barcelona på ferie, hvor jeg så passede “mine” to drenge imens de var væk.

De havde denne utrolig søde figur med hjem til mig, som jeg er blevet helt vild med:hjerte: :inlove:

Jeg vil skyde på, at den er ca 7-8 cm høj :slight_smile:

Nøj, hvor er den flot, hold op hvor bliver man i godt humør af de smukke klare farver på den smukke misling

MVH
Gitte

Hvor er den bare skøn :wehuu:

[quote=GitteS;532272]Nøj, hvor er den flot, hold op hvor bliver man i godt humør af de smukke klare farver på den smukke misling

MVH
Gitte[/quote]

ja man bliver faktisk rigtig glad af at kigge på den :wehuu:

Smuk misser :inlove:

Ja den er flot :thumbup:…og meget speciel, jeg tror ikke jeg har set noget lignende før

Hvor er den flot - sådan én har jeg ikke :tihi:

Her er ellers et lille udvalg af mine kattefigurer :høhø:

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=26342[/ame]

Ja, den er godt nok helt speciel!!!

For mig ville det være sådan en jeg ikke selv ville købe, men ville blive utrolig glad for at få som gave…:thumbup:

[quote=Sannela;532468]Ja, den er godt nok helt speciel!!!

For mig ville det være sådan en jeg ikke selv ville købe, men ville blive utrolig glad for at få som gave…:thumbup:[/quote]

Ja den er meget speciel min lille mosaik kat :inlove:

Vores hjem er præget af sorte møbler og hvide væge. Alt er i sort og hvidt og stål, så den lyser faktisk rigtig fint op herhjemme :wehuu:

Hvor er den fiiiin og sikke farverig den er :wehuu:

Den er tæske flot!! Sådan en må jeg også have!

Ja jeg synes faktisk at det er et helt lille kundstværk istedet for “bare” at være en kattefigur :slight_smile:

Den er rigtig flot.

Jeg kan så tilføje, at mosaikken er inspireret af Gaudi. Barcelona er jo Gaudis by…:slight_smile:

Den kan jeg faktisk rigtig godt lide (er ellers slet ikke til kattedekorationer), den er meget spansk med mosaikken og farverne. Mener mig en del om Gaudis værker :slight_smile: især bagfra. Jeg villle nok have den stående med ryggen til hvis det var mig :tihi:

Sine, skulle du blive træt af den, så ved du, hvor du kan henvende dig. :tihi:

Men det tror jeg (desværre) ikke at du bliver, den er bare for skøn. :hjerte:

Tak skal i have :slight_smile: Ja jeg bliver mere og mere vild med den. Synes den er SÅ speciel og anderledes og rigtig flot :slight_smile: