Min stakkels fod

Da jeg skulle i skole i morges, faldte jeg ligeså lang jeg var ned af trappen:argh::argh::argh: (nu er jeg ikke særlig lang, men det gjorde ondt alligevel-høhø)

jeg vred om på min stakkels fod, og har nu været til læge og fået konstateret at den er forstuvet :doh::doh: den er mega hævet og jeg kan ikke gå, har ellers en masse jeg skal nå. bla skal jeg finde praktikplads inden på torsdag ellers dræber min lære mig -what-what (ironi påtaget:p)

men nu skal jeg ligge her på sofaen med benet oppe. så er det godt jeg har min lille vagt"hund", Mini ligger på dørtrinnet ind til stuen og holder øje med mig, hver gang jeg bevæger mig åbner hun det ene øje :wehuu::wehuu::wehuu: de er nu dejlige de små misser.

lige lidt selvynk fra mig side af :ups::ups:

Din stakkel, det er 3 uger siden jeg forstuvede min fod.
Hold den helt i ro i ca 3 dage, og så kan du faktisk godt begynde at støtte og gå lidt på den, du kan faktisk gå en del af hævelsen væk, men du må selvfølgelig ikke overbelaste.

God bedring med foden og det er jo tilladt at røre sig omkring på krykker hehe

ej din stakkel - sikke en start på dagen

trøste -kramer herfra

Trøstekrammer herfra -kramer

Det var da noget træls noget at starte dagen med og ja net gør edder ondt. Prøvede det for nogen år siden, jeg vrikkede over på en kantsten, så jeg trillede ud på vejen.
Hold dig i ro i en 3 dage og prøv så at gå lidt på den, så skal du nok snart blive klar til hurtigløb igen:)
Rigtig god bedring og held og lykke med jageten på en praktikplads.
Knus Elin

:s:S:S

Av-av !!

Har aldrig prøvet det, men det siges at en forstuvning gør mere ondt end et brækket ben.

OP med benet, og lad dig varte op.

Rigtig god bedring.

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Har du “ærter” i fryseren - så på med dem.
Det tager en del af hævelsen :slight_smile:

God bedring - din stakkel :hjerte:

[quote=Mona Jensen;178126]Har du “ærter” i fryseren - så på med dem.
Det tager en del af hævelsen :slight_smile:

God bedring - din stakkel :hjerte:[/quote]

Skal det være ærter eller hjælper bønner lige så godt -høhø

-LOLVi har endnu ikke mødt hinanden Birthe;
men jeg kender dig allerede så godt.

Jeg vidste, at den ville komme - og netop fra dig - du er da altid
til pjank og pjat. Det kan jeg slet ikke stå for. -LOL
Måske har “bønner” større virkning.

Eeeej AV! God bedring med foden - det var ikke så sjovt da :slight_smile: -kramer

prøver lige at svare jer alle sammen på en gang :wehu:

Heidi, jeg ville ønske jeg kunne slappe af i 3 dage, men så får jeg fravær fra skolen og jeg skal have fundet en praktikplads på torsdag.:ups:

Leopolds mor jeg kan falde over alt, jeg må være virkelig dårlig til at holde balancen-høhø

Therese har aldrig prøvet at brække benet, men hvis det gør mere ondt kommer du så og brækker det? :stuck_out_tongue:

ligger med benet oppe og har ringet efter min mor:wehu:

Mona og birtheras nøj hvor fik i mig til at grine der-LOL-LOL-LOL-kramertilbage til jer alle sammen:rock: