Min stakkels hånd

Jeg var i ret dårligt humør i aftes og aner ikke hvad jef havde gang i, men fik i hvert tilfælde smadret min ene hånd så hårdt ind i klædeskabet at det sagde knæk og den hævede voldsomt. Så jeg måtte en tur på skadestuen og har været så “heldig” at få en voldsom forstuvning. AAAVVVVVV:græde::græde::græde::græde::græde::græde:

Lyder somom der er en der har et voldsomt temperament :?

Håber din hånd snart er bedre :slight_smile:

hellere hånden end arvestykkerne !! hånden heler igen - det er værre hvis man får smadret noget der ikke kan erstattes igen …

sure løg:p
det er da noget skidt med hånden, men den skal nok blive fin igen og stakkels skab da, jeg er ret sikker på det intet havde gjort:p

Mette for fanden! Gg

Du er da et lille fjols! Køb dig en sandsæk! Så kræver det højest lidt støvsugning hvis du slår for hårdt Gg

God bedring - hvor må det være nederen :frowning:

[quote=birtheras;248572]Lyder somom der er en der har et voldsomt temperament :?

Håber din hånd snart er bedre :)[/quote]

Nej jeg har ikke et voldsomt temperament - ikke mere:p
Men nogle ting kan virkelig gøre mig gal og når man tisser på min sukkermad i over 1½ døgn så bliver jeg altså rasende.

Har heldigvis ikke nogle arvestykker der kan gå i stykker. Kun smykker, billeder osv.:slight_smile:

[quote=Johnny;248583]sure løg:p
det er da noget skidt med hånden, men den skal nok blive fin igen og stakkels skab da, jeg er ret sikker på det intet havde gjort:p[/quote]

Nej det havde det ikke, men det var da bedre end at smadre min nye telefon:S
Men jo skabet havde gjort noget, det blev stående. :besvimer:

[quote=Gry Gressbakken;248587]Mette for fanden! Gg

Du er da et lille fjols! Køb dig en sandsæk! Så kræver det højest lidt støvsugning hvis du slår for hårdt Gg

God bedring - hvor må det være nederen :([/quote]

Jeg ved det godt Gry:ups:
Har overvejet det med sandsækken, men det er ikke blevet til noget:ups:

Hvad med de der jongler-kugler man skal presse i hånden? så kan du stå og presse dem, eller smid dem ind i væggen - intet går i stykker! hverken væg eller hånd :slight_smile:

Av av. :besvimer:
God bedring med hånden.

Har selv haft forstuvet højre fod, så jeg knap nok kunne få sokker på. :S