Min stald (nok mest interessant for dem som har set den før)

Vi har i går været i gang med de store oprydning i stalden. Og så skulle vi lige have lavet en hankatte/isoleringsafd. når nu vi var i gang derude alligevel.

Vi mangler stadig at få lagt et gulvtæppe, sætte en lænestol og nogle planter ind. Og så skal de ødelagte vinduer også lige skæres til, men det bliver gjort hos bedstefar, så dem må vi lige vente en lille uge på. Varmelampen til den store kasse er også noget bedstefar fremskaffer igennem hans “hønse.forretning”, for så kan vi få en som kun afgiver varme, men ingen lys.

Jeg synes selv det bliver ret godt. :smiley:

Jer der var her til killingenus, så hvordan min stald så ud med alt rodet, nu er den til at komme omkring i. :thumbup:

Er der noget at sige til at jeg er rigtig glad for mine svigerforældre. De er simpelthen så dejlig hjælpsomme, selv med ting som ikke siger dem en disse (mine katte). :smiley:

WOW det bliver godt nok lækkert :slight_smile: Men I har da også haft travlt :slight_smile:
Kan godt forstå du glæder dig :slight_smile:

Sikke I må have knoklet. Det er skønt at I har fået så meget hjælp, for det er bare KNALDHÅRDT arbejde… Det ser rigtig godt ud (siger jeg uden at have set det før/i virkeligheden :smiley: )

( Selvom jeg syntes der mangler en hyphest eller to *GG )