Min tid herinde slutter imorgen

Hej Alle Sammen

Jeg vil gerne sige tak for min (meget korte) tid herinde. Jeg sletter min konto i morgen aften.

Jeg meldte mig ind pga den hæftige debat, der var om de katte hos Lone og ikke andet.
Mange har taget mine indlæg temmelig negativt og det kan jeg tildels godt forstå. Dog vil jeg sige, at jeg finder det en smule komisk/tragisk at kun én valgte at følge min opfordring til at kontakte mig, såfremt man var itvivl om mine hensigter.

Jeg er både kendt og berygtet for at være en hård kvinde med hårde holdninger. Jeg kalder tingene det jeg tænker og det falder ikke altid i god jord. Dog står jeg altid ved mine holdninger og jeg er aldrig bleg for at forklare hvad jeg mener, det eneste der skal til er at man kontakter mig.

I denne sag her der været en del ting som ikke skulle ud på et offenligt forum. Det har været private forhold for både Lone og dem der stillede op for at hjælpe, på den ene eller anden måde. Det har været hårdt for alle parter, men mest af alt har det været en psykisk meget hård tid for Lone og hendes familie, som jo har måtte igennem meget for at nå dertil hvor de er nu.

Mange har været skeptiske omkring hvorvidt jeg ville kattene det bedste, dét behøver I slet ikke betvivle, men min “kamp” har ikke være synlig på noget forum, for det har jeg ikke fundet nødvendigt eller brugbart, vi gør alle tingene forskelligt. Det jeg har brugt tiden på i forums har været at stoppe den “jagt” i offenlig rum. Jeg finder det ikke smart eller særlig kløgtigt at ligge ting om privat personer ud på den måde, det er så min holdning.

Jeg håber at I alle falder til ro inden længe og at dette har lært alle noget. Jeg håber at I får en dejlig tid med jeres katte og andre dyr. Og jeg håber at den ene som jeg har talt med, ved at jeg ikke er så slem som jeg åbenbart har fremstået herinde.

Mange venlige hilsner
Fidusen

Jeg vil til hver en tid ligge billeder ind igen, som jeg har rettighederne til. Hvis det kan føre til den hjælp for både dyr og familie som dette har medført.
Og jeg vil have nøjagtig samme indgangsvinkel, at skrive neutralt omkring det, og ikke lade min holdning til det der er på billederne skinne igennem.

Ja jeg forstår så stadig ikke hvorfor man sidder og gemmer sig beg en profil. Hvis man tør stå ved sine meninger som du skriver, så tør man vel også stå frem??

Vil du have min holdning?

Den får du så lige.

Du har på ingen måde rettigheder til at jorde andre mennesker. Hvor er billederne af de katte som havde det rimeligt? Hvorfor kun billeder der kun havde til formål at få tingene til at fremstå som om alle kattene var meget syge?
Havde det været så svært at skrive en tråd som lød mere således:
Kære katte venner. Jeg har alvorligt brug for en hjælpende hånd. Jeg kender til at sted hvor tingene er vokset ejerne over hoved og der er virkelig brug for hjælp her. Er der nogen der evt. kunne kontakte mig på telefon XXXXXXX så vi kan finde på en løsning for at hjælpe disse katte og deres ejere.

Se dét havde været stort. -thumbs

Men det er så min mening :slight_smile:

Jeg gemmer mig stadig ikke Karina, Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen, man kan bare kontakte mig (nummer kan fås gennem pb.) men om jeg kalder mig det ene eller det andet herinde gør ingen forskel, for ingen kender mig, jeg har nemlig ikke katte.

Hmmm var ellers i gang med at skrive et svar. Men lader dig bare vide at vi har forskellig holdning til dette.

Det vigtigste for mig er dyrene, da de ikke selv har valgt os som ejere.

har du ikke katte
nu har du oz skrevet at du er meget inde i den her sag
må jeg så uden at støde nogen eller rippe op i noget
spørge om
er db kommet
har de taget hånd om det
eller er dette en privat aktion
ikke at der er noget dårligt i det
ja et kæmpe stykke arbejde fra alle her på kattegale
men
for der er et men
jeg kan godt forstå at der er mange der er skeptiske med hensyn til hvem du er

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Nej, DB har ikke hentet kattene, de er hentet fra anden side, men der er styr på det -thumbs
Hvorfor er det så vigtigt for jer at vide hvad jeg lyder borgeligt? Det kan I alligevel ikke bruge til noget.
Dem der har brug for at vide det, har jo kontaktet mig, det kan andre jo også bare gøre.

Nu er det ikke os alle som kan lide at snakke i telefon med fremmede. Så hvis du er interesseret i at dele din “hemmelighed” med mig vil jeg da gerne have en pb, med hvem du er.

Nej Tak. Jeg er lige så fremmed i pb som jeg er i telefonen. Du kan dog være sikker på at du ikke kender mig - helt sikker -thumbs

Da du ikke ved mit fulde navn og min fortid, hvor jeg kommer fra osv. så kan du altså ikke vide dig sikker på om du kender migGG

Tak iøvrigt, til den der har rettet min overskrift -thumbs

Det kunne jeg ikke selv -øøøvvvs

LoooL, nej det kan der være noget om -høhø Men Jeg tillader mig at tvivle i stor stil. Men igen, du må hjertens gerne få min nummer, så kan du jo ringe til mig.

Ja nu er jeg klar over hvem du er og jeg undrer mig lidt må jeg sige?
Hvad skulle vi to dog snakke om :smiley:

Er dette endnu en måde at få opmærksomhed på ved at være den mystiske person?

Nej har intet stort behov for at vide hvem du er, da du jo forsvinder ud herfra i morgen. Det var bare ren nysgerrighed.

Karina - dette er lige nøjagtig grunden til at jeg ikke bruger mit navn. Hold tingene adskildt, gammel nag kan du ikke bruge i dyrevelfærd og det ved du godt.
Hvis du har mere personligt, så ring Karina, du har jo fået mit nummer og jeg gav dig det velvidende om at du ville slå det op. Som sagt, jeg er ikke så “hemmelig”.