men desto bedre bliver den :høhø:
Man kan jo også bedre se smuksakken,når hun ligger ovenpå:wehuu:
Tine
Jo mindre, jo bedre - det er kattens motto, tror jeg. I hvert fald er der da ingen tvivl om, at hun hygger sig, selv om der hænger lidt udenfor her og der
Sikke hun hygger derop - og smuk er hun nu også
Hggetrold :iloveyou:
Ja, hun er Mors lille smukzak Det er sjovt, som hun kan ligge med alle legemsdelene til alle fire verdenshjørner. Hun skal PARTOUT presse sig ned på den tønde
-wehuu sdoor mittetat. -wehuu
Hun er så skøn Jeg må forresten se at få bundet en ny mus på snoren. Hun har skalperet den fuldstændig
Jeg har en skovtrold der ynder at sove lige på ryggen med ale ben ud til hver sin side. Det ser mægtigt hyggeligt ud - og det bedste er hvis der ikke er alt for meget plads! Skøre kræ.
Og sikke en dejlig misse-pige du har!
Ja det må da være så man bedre kan se den meget smukke kat
[quote=Lone;474751]Jeg har en skovtrold der ynder at sove lige på ryggen med ale ben ud til hver sin side. Det ser mægtigt hyggeligt ud - og det bedste er hvis der ikke er alt for meget plads! Skøre kræ.
Og sikke en dejlig misse-pige du har![/quote]
Tak Lone!
Ja, det er sjovt at se, når de små kræ presser sig ned i et rumfang, der aldeles ikke modsvarer kropsvægten Så hænger dellerne, poter og hale ud over det hele:p
Hun ligger gerne model for alle mine papparazzi-tendenser :høhø: Ja, hun er jo min lille prinsesse-pige