Min tønde er snart for lille

men desto bedre bliver den :høhø::inlove:

Man kan jo også bedre se smuksakken,når hun ligger ovenpå:wehuu:

Tine

Jo mindre, jo bedre - det er kattens motto, tror jeg. I hvert fald er der da ingen tvivl om, at hun hygger sig, selv om der hænger lidt udenfor her og der :smiley:

Sikke hun hygger derop - og smuk er hun nu også :slight_smile:

Hggetrold :iloveyou:

Ja, hun er Mors lille smukzak :wehuu:Det er sjovt, som hun kan ligge med alle legemsdelene til alle fire verdenshjørner. Hun skal PARTOUT presse sig ned på den tønde :tihi:

-wehuu sdoor mittetat. -wehuu

Hun er så skøn :wehuu: Jeg må forresten se at få bundet en ny mus på snoren. Hun har skalperet den fuldstændig :tihi:

Jeg har en skovtrold der ynder at sove lige på ryggen med ale ben ud til hver sin side. Det ser mægtigt hyggeligt ud - og det bedste er hvis der ikke er alt for meget plads! Skøre kræ.

Og sikke en dejlig misse-pige du har!

Ja det må da være så man bedre kan se den meget smukke kat :hjerte::hjerte:

[quote=Lone;474751]Jeg har en skovtrold der ynder at sove lige på ryggen med ale ben ud til hver sin side. Det ser mægtigt hyggeligt ud - og det bedste er hvis der ikke er alt for meget plads! Skøre kræ.

Og sikke en dejlig misse-pige du har![/quote]

Tak Lone!

Ja, det er sjovt at se, når de små kræ presser sig ned i et rumfang, der aldeles ikke modsvarer kropsvægten :smiley: Så hænger dellerne, poter og hale ud over det hele:p

Hun ligger gerne model for alle mine papparazzi-tendenser :høhø: Ja, hun er jo min lille prinsesse-pige :hjerte: