Min tråd "Apropos fritgående hankatte"

Min tråd “Apropos fritgående hankatte” er flyttet til jokeren, hvor jeg ikke selv har adgang - er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det skyldes og hvorfor?

Øh, forkert-Tråden hedder fritgående hankatte :sshh:

Jeg vil tro, at det er fordi det er en vittighed.

Vi har et underforum der hedder “Vi leger og joker”, og det er sikkert dér den er sat ind.

Du kan melde dig til gruppen/underforaet.
Du finder grupperne i dit kontrolpanel i menuen til venstre. Tryk på “Grupper”. :slight_smile:

Det er jeg ikke helt med på :thumbdown:

Hej hej :slight_smile:

Det er fordi vi har nogen rum som man selv skal tilmelde sig, så du har skam adgang, du skal bare have aktiveret rummene.
Der er et ferierum, et jokerum, et hunderum, er madrum, og et slankerum :slight_smile:

For at tilmelde dig skal du klikke på linien “missis F’s profil”, øverst i venstre hjørne.
Så klikker du på “gruppemedlemsskab” i kolonnen til venstre.
Så klikker du i de cirkler der er ud for de grupper du gerne vil være medlem af.
Og så slutter du af med at klikke på “accepter invitation”

Jeg håber det hjælper :thumbup:

Øverst er der en grå bjælke, hvor der står

Forside … Missis F’s profil … Blogs … Dit kattegale-community … Fora … Kalender … Nye indlæg … Søg … Genveje … Chat … Log ud – FAQ … Retningslinier

Du går ind der hvor der står Missis F’s profil og i venstre side er der en “række” med hovedpunkter. Du vælger derefter punktet “Gruppemedlemsskab” og der kommer nogle underfora frem. dem kan du så vælge at melde dig ind i, ved at acceptere invitation.

Prøv om ikke du kan få det til at virke nu. :ok:

:thumbdown:

:?Forstår jeg så ikke…hvad er der galt i vi har underfora

Jeg har tilmeldt dig jokeren prøv at se om du kan se den nu :slight_smile:

Kan du fortælle lidt nærmere, det er meget svært at hjælpe dig når vi ikke ved hvad der er galt :slight_smile:

Jeg tror hun er ‘sur’ over, at indlæget er flyttet til et underfora som ikke er frit tilgængeligt…tror jeg, uden at være sikker:tihi:

nåå ja det kan da godt være, men det er helt tilgængeligt, der skal bare et par klik til :slight_smile:

Jeg er ikke tilhænger af grupper og ville bare, at alle skulle more sig lidt.

Det er ikke en “gruppe” som sådan, det er fordi at man så kan fravælge de grupper, hvis eks hunde eller feriefortællinger ikke interesserer en :slight_smile:

Det er ikke for fordi der nogen der ikke må være med, det er jo også derfor man selv kan tilmelde sig de grupper :slight_smile:

OK - tak for hjælpen :slight_smile: