Min tur til Vrå

Vil lige vise nogle billeder fra jeg blev stillet ud (eller hvad det nu hedder) i Vrå.

Min madmor havde syet fine nye burgardiner til mig. Dog ville jeg ikke bruge den matchende seng hun havde lavet - den fra Britta er den eneste der dur :muhaha: så heldigvis var den med som reserve.

Jeg ligger bare så godt i den :hjerte:

Her er jeg til nominering om lørdagen - der var kamp om pladsen og nomineringen gik til en helt hvid skovkat, hvis poter man lige kan ane på billedet. Dommeren synes ikke jeg havde nok pels, hun gik åbenbart ind for hår på kroppen :tihi:

Så blev det søndag og lige som jeg troede jeg kunne sove længe, så gik turen nord på igen. Jeg var næsten kun lige kommet indenfor døren da jeg skulle op til dommeren. Her venter jeg pænt på at det bliver min tur.

Og venter stadig :venter:

Så fik jeg endelig lov til at komme op til dommeren. Hun var rigtig sød og sagde at jeg havde nogle rigtig flotte øjne - lige hvad en stor farlig dreng vil høre :dokdok: men madmor er vist helt enig med hende - kan de ikke se jeg er stor og farlig - må vist træne mit dræberblik :surrender1:

Man kan vel lige så godt se sig lidt omkring mens man venter på dommeren; så er det godt med noget støtte, så man rigtig kan komme højt op :smiley:

Lidt sløret, men så kan I se at jeg træner meget intensivt på det der dræberblik :rock:

Så blev det tid til endnu en nominering (her blev jeg båret af madmors kusine Annette) - desværre virkede mit truede blik ikke på dommeren og jeg måtte se mig slået endnu en gang, men så blev der tid til en god lur i Brittas seng inden turen gik tilbage mod Aalborg :smiley:

Da jeg kom hjem blev jeg forkælet lidt med en kaninpote og den fik hele turen - grr :savle:

Min søster er mærkelig, hun gad ikke lege med kaninen, men heldigvis var hun glad for at jeg var hjemme igen :love2:

Tak for kikket :thumbup:

:wehuu::wehuu:

Hvad ved de…du er da dæææææjli!!

Tak for kikket…det var sjovt, at være “med” dig på udstilling…du fortæller godt!!

[QUOTE=Lise H;882315]Vil lige vise nogle billeder fra jeg blev stillet ud (eller hvad det nu hedder) i Vrå.

Så blev det tid til endnu en nominering (her blev jeg båret af madmors kusine Annette) - desværre virkede mit truede blik ikke på dommeren og jeg måtte se mig slået endnu en gang, men så blev der tid til en god lur i Brittas seng inden turen gik tilbage mod Aalborg :smiley:

Tak for kikket :thumbup:[/QUOTE]

Aiii - lidt uheldigt vist, for jeg plejer ikke at præsentere en kat på den måde :stuck_out_tongue:

Men tusind tak for en super hyggelig dag med dig :juhu: - og nååå ja - også hende der din madmor :tihi:

Hvad ved de…du er da dæææææjli!!

Tak for kikket…det var sjovt, at være “med” dig på udstilling…du fortæller godt!![/QUOTE]

Tak hilsen Buller :smiley:

[QUOTE=Annette O;882343]Aiii - lidt uheldigt vist, for jeg plejer ikke at præsentere en kat på den måde :stuck_out_tongue:

Men tusind tak for en super hyggelig dag med dig :juhu: - og nååå ja - også hende der din madmor :tihi:[/QUOTE]

Du præsenterede mig rigtig fint :slight_smile:
Det var mere fotografen der ikke var for god, for der var ikke rigtig andre billeder, der blev bare lidt skarpe - jo et andet, men der er jeg ved at prøve at vride mig fri (og jeg kan jo ikke vise et billede hvor jeg er uartig vel?)

Underlige dommere, de burde da kunne se sådan en flot kat skal vide. Du må klart træne dit dræberblik noget mere til næste udstilling :tihi:

Dejlig billedserie :slight_smile:

Jeg tror faktisk godt jeg kan huske at have set dig på udstillingen… Du er en meget lækker mis Buller :wink:

Dejlige billeder af en farlig dræber kat på udstilling hehe

Skøn billedserie og hvor er han smuk, håber du viser ham frem på et andet show hvor jeg kan komme

Mvh
Gitte

Sikke en dejlig tråd…og sikke Bullerklæder sengen. Skønt den faldt i hans smag

Tak :smiley: jeg er gået i hård træning

[QUOTE=Shana;882426]Dejlig billedserie :)*

Jeg tror faktisk godt jeg kan huske at have set dig på udstillingen… Du er en meget lækker mis Buller ;)[/QUOTE]

Tak, nu rødmer jeg helt :ups:
*

Fedt, at du kan se den dræber jeg er :smiley:

[QUOTE=GitteS;882539]Skøn billedserie og hvor er han smuk, håber du viser ham frem på et andet show hvor jeg kan komme

Mvh
Gitte[/QUOTE]
*
Tak, det er ikke utænkeligt at han kommer med en anden gang

Tak, sengen er helt klar favoritten, så det køb har vi godt nok ikke fortrudt

Dejlige billeder og skøn tekst. :smiley:
Og når Buller kan ligge så roligt i buret ved dommerringen på sin første udstilling, så kan du sagtens tage ham med igen. Han nyder det jo. :thumbup:

Buller, man skulle jo tro du aldrig havde lavet andet end at gå på udstilling hele livet - du har da “cool” så det er til at se :slight_smile: Kom endelig igen en anden gang, du pynter jo også i et bur :slight_smile:
VH
Susanne

Stoffet har en historie som er sej.
Hrönn også i daglig tale kaldet skattekat har jo spotty, som er en fin udstillingsmis…han hedder egentlig Simba 27 og er samlet op som en gadedrengemis i Galten, hvor ingen gad ham. Da Hrönn skulle have ham kørte jeg med Simba til sjælland og godt min lugtesans ikke er optimal (efter jeg er blevet opereret i min ene lunge) for han pølsede i sin transportkasse inden broen, fnis
NÅ men til det egentlige…Hrönn gav mig en masse flot stof og et af stykkerne bleb Bullers seng, så det er egentlig dobbelt dyrevelfærd den er lavet af

[QUOTE=FinnFrode;882625]Dejlige billeder og skøn tekst. :smiley:
Og når Buller kan ligge så roligt i buret ved dommerringen på sin første udstilling, så kan du sagtens tage ham med igen. Han nyder det jo. :thumbup:
[/QUOTE]

Tak FF, det var anden gang han var afsted, men ja han tog det rigtig pænt denne gang. Første gang var i Fredericia, det var nok bare for stort til at det var første gang både for ham og jeg. Denne gang var der dejlig ro omkring det hele :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;882645]Buller, man skulle jo tro du aldrig havde lavet andet end at gå på udstilling hele livet - du har da “cool” så det er til at se :slight_smile: Kom endelig igen en anden gang, du pynter jo også i et bur :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :smiley: Det kan også sagtens være jeg kommer igen. Må have overtalt min madmor til at køre mig.

[QUOTE=kamikaze;882668]Stoffet har en historie som er sej.
Hrönn også i daglig tale kaldet skattekat har jo spotty, som er en fin udstillingsmis…han hedder egentlig Simba 27 og er samlet op som en gadedrengemis i Galten, hvor ingen gad ham. Da Hrönn skulle have ham kørte jeg med Simba til sjælland og godt min lugtesans ikke er optimal (efter jeg er blevet opereret i min ene lunge) for han pølsede i sin transportkasse inden broen, fnis
NÅ men til det egentlige…Hrönn gav mig en masse flot stof og et af stykkerne bleb Bullers seng, så det er egentlig dobbelt dyrevelfærd den er lavet af[/QUOTE]

Dejlig historie :smiley: Måske derfor den er så god; det er alle de gode vibrationer og tanker der er lagt i den :smiley:

[QUOTE=kamikaze;882668]
NÅ men til det egentlige…Hrönn gav mig en masse flot stof og et af stykkerne bleb Bullers seng, så det er egentlig dobbelt dyrevelfærd den er lavet af[/QUOTE]

Hvis jeg nu havde fået den trailer hjem, der lige nu står og venter på transport oppe på Tornemarksvej (den er for stor til at min bil må trække den), kunne jeg fremvise det stoffet oprindeligt blev købt (og for en gangs skyld … brugt) til :slight_smile:
Men det tager sig lige godt ud til en nullerput :rock:

Det var jo anden gang, ja, det vidste jeg jo egentligt godt.
Men meget flot alligevel af ham - som dette billede også viser: :slight_smile: